• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1

Sunseed: Grejen är den att jag har inget emot att vänta, bara jag FÅR boka en tid. Jag har däremot inte möjlighet att ringa de 10ggr innan jag får en förbannad tid. Som i fredags, man kommer fram till tidsbokningen o får inte boka tid längre fram för deras bokningssystem går bara en vecka framåt! Det är DÅLIGT.

• Sunseed
    Kelsson1 skrev 2013-02-23 13:07:51 följande:
    Sunseed: Grejen är den att jag har inget emot att vänta, bara jag FÅR boka en tid. Jag har däremot inte möjlighet att ringa de 10ggr innan jag får en förbannad tid. Som i fredags, man kommer fram till tidsbokningen o får inte boka tid längre fram för deras bokningssystem går bara en vecka framåt! Det är DÅLIGT.
    Men det är ju sjukt! Prova att logga in på Mina Vårdkontakter och be dom ringa upp dig! Så gjorde jag sist och då ringde dom direkt på morgonen. Det är ju inte säkert att det fungerar hos er, men värt ett försök. Maila typ redan i helgen så kanske det ligger som ett av dom första att ta på måndag.
  • Kelsson1

Sunseed: Det är bara det att jag sitter själv i telefonsupport o då om jag har samtal precis när de försöker ringa så måste jag neka samtalet o då kan det hända att de ringer igen först under eftermiddagen...

• Sunseed
    Kelsson1 skrev 2013-02-23 14:25:43 följande:
    Sunseed: Det är bara det att jag sitter själv i telefonsupport o då om jag har samtal precis när de försöker ringa så måste jag neka samtalet o då kan det hända att de ringer igen först under eftermiddagen...
    Det är ju skit. Det nya systemet är ju inte bra för alla, helt klart. Rynkar på näsan Hoppas att du får tag på dom snart.
  • 7879

Kelsson: vad jobbigt att det ska vara så krångligt! Hoppas du får tid snart!

• Sunseed

Blir nog inlagd. Ligger på akuten med misstänkt blodpropp i lungan. Det var ingen lätt resa att bli gravid och resan känns lång just nu. Tur att jag och sambon har humorn i behåll. :) Och tur att smartphones finns!

• Gloxi

Sunseed, men herregud din stackare! Har du haft blodpropp innan? Hoppas att det inte är allvarligt. Krya på dig vännen!

• Sunseed

Det är inte blodpropp efter koll med skiktröntgen. Dom är rådvilla så jag blir inlagd. Är i goda händer. Kram på er

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011