Gloxi skrev 2013-02-28 08:33:29 följande:
Sunseed, läste artikeln. Vilken tur att du fick hjälp i tid! Har beställt en räkmacka till dig för resten av tiden.
Kel, jag kan inte heller minnas att jag fick frågor om blodpropp. Under en behandling hade jag t o m flimmermigrän, men IVF läkaren kommenterade inte ens det när jag sade det till honom...
Miss Cat, beklagar verkligen din svärfar. Hoppas att ni kan njuta av dagen trots att han inte kan vara närvarande mer än i era tankar. Du är så duktig som orkar stå i med allt trots en liten bebis. Själv är jag för slö ens för att ta mig ut alla dagar.
7879, hoppas den lilla kryar på sig snart. Hur går det med amningen? Här är det status quo, dvs ersättning 1 gng om dagen ibland 2.
Tack för räkmackan!
Man borde åtminstone informeras om att OM man får respiratoriska känningar eller andra symptom som tyder på propp så ska man söka akut. Det är sånt som jag i så fall tycker att IVF-klinikerna ska ge information om när man kör igång med hormonbehandlingar. Det är tragiskt att man ska behöva googla fram allting själv.