• HannaMagnusson

Finns zombies?

Någon som tror på Zombies? Står ju i vissa övernaturlighet böcker att de finns det........ Finns de nån här ute som tror på de?

• Svar på tråden Finns zombies?
  • Linda1976

Nej, naturligtvis inte! Men de ser väldigt verkliga ut i "The walking dead". En del kanske tror att det är en doku?

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • HannaMagnusson
    Linda1976 skrev 2011-04-08 18:58:26 följande:
    Nej, naturligtvis inte! Men de ser väldigt verkliga ut i "The walking dead". En del kanske tror att det är en doku?
    Hahaha.... Har du sett Dawn of the dead från 2004? Om inte, gör det!! Jag tycker den är as läskig....
  • Popov

Nä, det kommer från Afrika och i voodo ritualer att man kan väcka döda till liv. Men ingen har hittat rätt forumla ännu

I can't lie to you about your chances, but... you have my sympathies
  • HannaMagnusson
    Linda1976 skrev 2011-04-09 14:23:29 följande:
    Nix, den kanske man skulle se. Jag gillar zombiefilmer. Se denna, om du inte gjort det www.imdb.com/title/tt1156398/
    DET MÅSTE DU GÖRA! T.om jag blir rädd! Jag gillar det med, och ska kanske ge den filmen du tipsade ett försök =)
  • ullis83

Har också funderat, men förmodligen inte..men det är väl inte så otroligt att det blir som i resident evil, att något jävla virus släpps ut och görs oss till zombies

Lukas 070410 och Tilde 090501
  • Dimes

Nope, det finns inga zombies. But the shit will hit the fan (kom ihåg var du hörde det först).

Assumption is the mother of all fuck-ups.
  • Popov
    ullis83 skrev 2011-04-09 18:51:29 följande:
    Har också funderat, men förmodligen inte..men det är väl inte så otroligt att det blir som i resident evil, att något jävla virus släpps ut och görs oss till zombies
    Man måste vara död för att kunna återvända som en zombie. Hur detta går till kan man diskutera hur länge som helst. En del i Afrika tror att det finns en brygd som kan återväcka de döda. Vilket även alkemister försökte framställa - evigt liv.
    Det enda dokumenterade bevis att människan kan skapa liv av död materia är Golem

sv.wikipedia.org/wiki/Golem
    I can't lie to you about your chances, but... you have my sympathies
Svar på tråden Finns zombies?