• HannaMagnusson

Finns zombies?

Någon som tror på Zombies? Står ju i vissa övernaturlighet böcker att de finns det........ Finns de nån här ute som tror på de?

• Svar på tråden Finns zombies?
  • Kimona
    Rundown skrev 2011-04-19 17:24:57 följande:
    Jesus, som det beskrivs i bibeln, var väl tekniskt sett en Zombie? Rätt många tror ju att han fanns på riktigt och att han uppväcktes från de döda.
    Ja och tydligen skall de döda krista resa sig på domedagen och förinta synden... eller nåt
  • bastardized
    Modesty Blaise skrev 2011-04-19 17:22:52 följande:
    Bara på Familjeliv.
    Jag trodde min osannolikhetsgräns var passerad här på FL, men icke.
  • Rundown
    Kimona skrev 2011-04-19 17:27:14 följande:
    Ja och tydligen skall de döda krista resa sig på domedagen och förinta synden... eller nåt
    BRAAAAAAIIIINNNSS!!!!!
  • bastardized
    Kimona skrev 2011-04-19 17:24:32 följande:
    Det finns zombie-överlevnadskurser överallt i Sverige xD kostar runt tusenlappen
    Förvånad skulle vara kul att medverka på en sådan tillställning faktiskt, ska vi ?
  • bastardized
    Jesus, som det beskrivs i bibeln, var väl tekniskt sett en Zombie? Rätt många tror ju att han fanns på riktigt och att han uppväcktes från de döda.
  • Kimona
    bastardized skrev 2011-04-19 17:29:19 följande:
    Förvånad skulle vara kul att medverka på en sådan tillställning faktiskt, ska vi ?
    Hade jag haft pengarna hade jag lätt gått en sån kurs :P så kan man öva sig på äckelgubbar sen (om man skulle stöta på en sån)
  • Kimona
    Rundown skrev 2011-04-19 17:28:29 följande:
    BRAAAAAAIIIINNNSS!!!!!
    I faderns, sonens och heliga andens namn skall jag intaga din hjärna. Mumma!
  • VirrigaVerna

Zombies finns och jag har t.om ett studentfoto som bevis.

Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • epicurus
    Ahh, så han pratade inte om goda gärningar, utan om goda hjärnor.
    Fast han hade nog inte drabbats av zombieviruset, utan religionsviruset...Glad
  • Pentagram
    De döda i Jerusalem skall ju också ha vandrat runt på gatorna vid samma tillfälle så det var nog så nära zombieapokalypsen vi kommer...
Svar på tråden Finns zombies?