Bebisar från BF Maj 2011 tråden =)
Men alltså ni menar att bajset är grönt om bebisen har mjölkallergi??
Agnes bajsar grönt titt som tätt... :/
Men alltså ni menar att bajset är grönt om bebisen har mjölkallergi??
Agnes bajsar grönt titt som tätt... :/
Vad skönt, då behöver jag inte oroa mig!
Var på läkarkoll med Snuttan igår och allt var okej! :) nu, 8 veckor drygt, väger hon 4090 gram och är 53,5 cm lång! Hon ökar stadigt vilket tyder på att hon får i sig bra med mat!! :)
Nu har hon börjat få hormonplitor i ansiktet, de blossade upp nu när det var så varmt och blir bara fler och fler. Tur att de försvinner om vartannat!
Nu ska vi gå och bada då vi ska på skolavslutning imorgon!
Trevlig kväll på er alla!
Jag tycker oxå vi kan ha bilderna här! :)
Jakeline du skriver att mjölken inte är så fet på kvällen, kan det vara därför Agnes är så himla gnällig mot kvällningen? Vi har börjat komplettera med ersättning och det verkar funka!
Tack för svaren! :)
Har kompletterat med ersättning nu ikväll och efter det var hon nöjd... Till jag satte henne ifrån mig vid pappan och körde till affären... Hon hade skrikit i ren panik i 15 min medan jag var borta trots att sambon gjorde allt för att hon skulle tystna! När jag kom hem tog jag över och då tystnade hon tvärt! Fattar ingenting! Så har hon aldrig gjort innan! Nån med liknande upplevelse?
Innan idag hade han henne i selen och då sov hon gott... Blir ju ledsen för sambon känner sig så maktlös! :(
Jag har 4-5 kg kvar till inskrivningsvikten... SEN har jag i alla fall 7-8 kg till som jag gick upp innan jag blev gravid som jag absolut vill gå ner! Sen får vi se om det blir fler... Har varit på efterkontrollen och blev godkänd, gjorde ju snitt så det gick snabbt! Fick nuva ring utskrivet så nu kan vi börja med rajtan tajtan igen ;)
Här har vi en som INTE gillar d-dropparna :) så jag får "gömma" dom i minifomen som hon tycker bättre om! :)
Man ska anmäla ny inkomst till fk... Hur vet jag inte men kanske man kan få svar på den frågan via deras hemsida!? Jag ska reka lite då jag är i samma sits! :)