• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Hej på er alla gravida IVF-are.

Jag plussade på ruvdag 13, på vår första IVF genom RMC Lpkg.

Hoppas vi blir ett gäng som kan följas åt, hela långa året nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-10 06:33
    Vill bara tillägga att det visade sig vara enäggstvillingar som gömde sig i min mage

Bf 20 dec, men jag får nog räkna med nov snarare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 07:26
    Dumt att man inte kan ta bort tillägg här inledning men hur eller hur så är det bara ett foster nu för det andra har tillbakabildats. Så räknar med 20 dec som bf igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 20:56
    Denna länk för magbilder och andra bilder: www.familjeliv.se/Forum-7-139/m59685330.html

Denna länk är vår BF-lista.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60586536.html
  • Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan
  • htsny2001

Myggan01: Lergigan comp hjälpte inte mig heller. Gå till läkare, det finns stolpiller som är bra, i alla fall dem hjälpte mig.

• Myggan01
    htsny2001 skrev 2011-05-19 17:13:46 följande:
    Myggan01: Lergigan comp hjälpte inte mig heller. Gå till läkare, det finns stolpiller som är bra, i alla fall dem hjälpte mig.
    tack ska ringa doc
  • chantii

Hälsning från Rhodos.

Första gången som jag känner mig lite orolig för att det har stannat upp i magen mkt känningar är borta känner mig inte gravid längre. Inte kul alls att känna så på semestern. Var ju på VUL i tisdags allt var ju jätte bra... Men oroar mig nu att vulet kanske förstörd allt. Är i v 8+4

• Ryggen11

Chantii precis som htsny skriver vul kan inte störa ngt, jag tror det går upp och ner hur vi känner oss. Hade jag inte vetat att jag var gravid hade jag inte märkt ngt idag. Jag känner inte ngt. Men i förrgår var jag så hungrig, kunde äta hur mkt som helst.
    Myggan jag lider med dig, hoppas du går ngt så det släpper. Jobbar du el är du sjukskriven?
    Sinnersaint så underbart med vul och att allt såg bra ut.

• Myggan01

jag är heltidssjukskriven sen v 3, fick världens migrän av sprutorna och sen när jag blev gravid kom illamåendet hand i hand med migränen, det var riktigt svårt att få sjukskrivning ibörjan, gick hos en idiot vårdcentralen som knappt vet vad gravid är, han sa även att jag skulle ta ett varmt bad och slappna av så skulle jag kunna gå på jobbet dagen efter,,, puckad människa. Skrev in mig oss barnmorskan v 6 ihopp om hjälp där, och det fick jag, ialla fall med sjukskrivning.

• M karl

Jag har inte så mycket symptom, mest trötthet, ömma bröstvårtor och känslig på tom mage. Längtar så till VUL för att se om det verkligen finns något där inne. 3v kvar på måndag.

• turlid70

Hej! Hoppas det är okej att hoppa in här. Förra söndag plussade jag på RD7/8, sedan dess testade jag några gånger till och fick mer och mer starkare plus, har två bilder i min galleri. Finns det fler här som plussat lika tidigt, för mig känns det ovanligt tidigt?

BF är 27/1 och jag ska på UL om 3,5 veckor. Detta är vårt andra IVF som lyckades på ET. Förra försöket blev det inget efter ET och 3 FET.

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan