• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Hej på er alla gravida IVF-are.

Jag plussade på ruvdag 13, på vår första IVF genom RMC Lpkg.

Hoppas vi blir ett gäng som kan följas åt, hela långa året nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-10 06:33
    Vill bara tillägga att det visade sig vara enäggstvillingar som gömde sig i min mage

Bf 20 dec, men jag får nog räkna med nov snarare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 07:26
    Dumt att man inte kan ta bort tillägg här inledning men hur eller hur så är det bara ett foster nu för det andra har tillbakabildats. Så räknar med 20 dec som bf igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 20:56
    Denna länk för magbilder och andra bilder: www.familjeliv.se/Forum-7-139/m59685330.html

Denna länk är vår BF-lista.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60586536.html
  • Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan
  • Ryggen11

Snösport välkommen hit och grattis!!! Så kul.
    Tack till sinnersaint och phillie10 att ni förklarade hur det ligger till m nupp och kub.

• phillie12

Hej allihop! 
    Idag har jag varit på VUL och allt var bra! PHEW! Så underbart att kunna andas ut! Den var 1.9 cm lång och hjärtat slog så fint! <3 Vilken underbar grej!
    Det ligger VUL-bild på min blogg också! :)

Kram på er!  

Läs min blogg: www.orattvisan.blogg.se - en blogg om livet med IVF och betraktelser på vägen!
  • htsny2001

Jag kunde inte hålla mig tills på måndag, så jag ringde kliniken imorse och frågade om jag kan komma idag istället. Som vanligt det var ingen problem - bara att komma in (älskar bemötande i Köpenhanm, aldrig nån problem!).  Jag var jätte nervös på väg ditt, men allt gick bra. Vi såg en litten tickande hjärta och bebisen var 10,3 mm. Nu är jag lite lugnare:)

Philie10: Vad skönt att allt gick bra!!!

• anmaelli
    phillie12 skrev 2011-05-27 12:11:42 följande:
    Hej allihop! 
    Idag har jag varit på VUL och allt var bra! PHEW! Så underbart att kunna andas ut! Den var 1.9 cm lång och hjärtat slog så fint! <3 Vilken underbar grej!
    Det ligger VUL-bild på min blogg också! :)

Kram på er!  
    Måste gratulera här också :) Underbart! Är bara liiiiite avis, hihi. kram!
  • turlid70

Grattis phille10 och htsny2001 till lyckade VUL idag. Härligt att se små hjärtan ticka. Min VUL är först om 3 veckor och jag hoppas att få se den lilla då.

• phillie12

Ja grattis htsny2001!!! 
    Och TACK allihop! Det var underbart!
    Snart är det er tur! Vilken fantastisk och underbar känsla det var!!! 

Läs min blogg: www.orattvisan.blogg.se - en blogg om livet med IVF och betraktelser på vägen!
  • Snösport
    turlid70 skrev 2011-05-27 15:48:01 följande:
    Grattis phille10 och htsny2001 till lyckade VUL idag. Härligt att se små hjärtan ticka. Min VUL är först om 3 veckor och jag hoppas att få se den lilla då.
    Låter jättehärligt att ha fått kolla in i livmoderslyan och sett ett hjärta, jag ska på VUL den 13/6 längtar och hoppas allt är ok där då.
    Just nu kännner jag att jag har läst lite för mycket om allt så jag kan inte riktigt slappna av men hoppas VUL ska hjälpa lite.
  • anmaelli

Har haft värsta mardrömmarna om missfall hela natten. Suck... att man aldrig ska kunna slappna av. Det får ju inte hända. PUNKT SLUT.

(5+3 idag)

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan