Hej , nu efter 3 test sista veckan vågar jag mej hit till denna tråden. Känner ju igen flera nick så ni kasnke stött på mej också sista åren
Jag inväntade min mens för att göra vår sista IVF och mådde snurrigt och lätt illamående redan en vecka innan BIM....dvs jag fick inte mens och testade mer för jag jobbade hårt och kasnke borde ta det lugnt...japp svagt pluss, 2 dgr senare lite starkare och sista med veckoindikator 22.00 på kvällen.
jag har svagt illamående 10 minuter här och var men inget ont i brösten alls, jag har normalt ont då och då eftersom jag har vätskefyllda cystor i brösten som alltid triggas när man ska ha mens, ÄL och vid alla IVFhormoner så nu vill jag gärna känna lite mer
komiskt eller hur. Hunger, törstig-förstoppning(började med progesteron i söndags) och ganska morgonpigg. Visst är det lite häftigt?
Vad tar ni mot förstoppning...alltid tagit Moxalole vid alla IVFer men blir nu osäker fast jag fått det av läkare för ett år sedan...någon..jo jag får blödande ändtarm så behöver mer än linfrö och fiber....ska köpa katrinplommonjuice, testat?
Myggan: de är inte alltid smidiga..jag har bara anmält till min gyn och till IVF-kliniken och avbokat min IVF tid (hi.hi)och har redan fått höra att jag med min ålder ska ta det lugnt och IVf sköterskan sa grattis och att det kan gå bra men hhur dåligt som helst i din ålder...så de borde gå en kurs för jag är på lite för påläst för att kunna slappna av helt och min ålder vet jag även om jag aldrig haft komplex för den.
Turild: Nu kan vi nojja lite ihop...är lugn men som sagt jag känner inte speciellt heller,,,vi får sökert vår dos av allt så småning om hi,hi! jag har VUL 6+6 som gyn sköterskan säger är 13 juni (tycker hon räknade fel hela tiden men spela roll) Jag tänkte skriva in mej efter den kollen.