• ruttut

    Jävla äckel gubbe jag har

    Min man är undergiven, alltså han tänder på att kvinnan styr o ställer och sexet får mannen inget utan kvinnan får när hon vill på hennes vilkor.! med detta grund har v bygt upp ett förhållande!

    Nu måste ja få klaga, om någon orkar läsa eller kommentera spelar ingen roll...

    1. han e så tjurig. Han skyller på sömn problem fast han sover 8 timmar per natt o jag bara sover i 6 timmar. Han klarar inte av mina barn längre. Minsta lilla så blir han galet arg direkt. ja får se efter han lika mycket jag ser efter mina barn, och tro inte att jag försvarar mina barn, tycker om att han hjäler mig att uppfostra dom, men svär o säger typ slänger du ut tuggummit direkt så blir de slagsmål i bilen, Då när han sade de vart jag så förbannad att jag slängde ut aset, han bad om förlåtelse och vt han gör fel, det är inte så att han gör illa barnen men uttrycker så illa verbalt. Även fast vi har klarat ut ett bråk eller tjaffs kan han utan att tveka komma tillbaka till gammalt och skälla på barnen igen fast de redan är fixat!

    2. Han har ingen aning om ekonomi. han förstår inte att om man handlar massa kött kanske de går på 600-800 när han betalar blir han alltid lika förvånad att deet inte kostade 200. Han har aldrig lön mer än 1 vecka, då super generös men varför? jag får ju ändå betala allt de 3 veckor som kommer.

    3, ska han handla nått måste det vara dyra saker för dyra saker är kvalite. tex när vi skulle handla en ny mobb till golvet var vi tvungna att betala 300 kr o inte 69 som de fanns. är trött på alla dessa bra märken och dyra avbetalningar han fixar för att klara de! han är en lyxfällan person! utan att överdriva. får 18 000 i lön räckningar för 17000 o då är inte mina räckningar inblandat. krediter överallt... teknik i överflöd.

    4. han är fet, äckligt fet, han är så fet att han har skavt sönder bil stolen efter hans mått. väger 170 kg, ärligt, en människa som väger så mycket är äcklig, klarar inte av att se han ens. försöker hjälpa han att gå ner, genom att laga hälsosammat till hela familjen, men han vräcker i sig, dricker bland annat 4 l mjölk per dag, smyg dricker cola light, light produkter tror han är fett fria och hälsosamma, (idiot) han äter 5 gånger per dag, varje gån lite större potioner än en dagens på en generös resturang. på de äter han jordnötter salta, kanske 4 dl per dag... han tror han bantar men i verkligheten så äter han sig bara fetare o fetare, ärligt nästan så ja hoppas han åker på en hjärtinfalk, för de förstjänar aset!

    5, nu när jag skrivit klart detta förstår ja att jag måste slänga ut aset o aldrig mer se han, han förtjänar inte mig! även fast jag ser till att han städar diskar och masserar mig dagligen! aset ska ut, ja klarar inte av han! har ja rätt slänga ut han på gatan redan idag? han har ingen egen lägenhet, han är inte skriven hos mig och jag har barn! kan jag ärligt talat resa mig ut o bokstavligt talat skicka iväg han? eller har han några rättigheter ja måste tänka på!

  • Svar på tråden Jävla äckel gubbe jag har
  • ruttut
    Välvillig skrev 2011-04-22 17:25:46 följande:
    Klart du kan slänga ut  honom. Han får väl sova utomhus tills han hittat något, han har ju ett värmande fettlager.
    HAHAHA taack, du har så rätt! han åker efter middagen när han diskat
  • ruttut
    Anonym skrev 2011-04-22 17:55:55 följande:
    han verkar inte ha nån respekt för dig och har han inte det så är det ditt eget fel. Man kan inte leva i ett D/s förhållande om man inte tar hand om varandra, och det krävs faktiskt mer än i ett vanligt förhållande eftersom den ena underkastar och ger sig totalt. Men jag vet inte om jag ens tror att den här tråden är seriös.

    det har varit bra! men jag orkar inte ta allt seriöst o få pli på allt han gör då hans humör chiftar och han har andra grund principer. han är inte så undergiven som han ibland vill vara! utan tar tal i situationer han inte ska! sen kan ja inte säga att jag är världens bästa, utan ja har tröttnat o låtit saker gå vidare utan ta tag i de hela, kan förstå att du tycker detta inte är att vara seriös, men ja struntade i hur jag skulle formulera mig utan bara efter en dålig vecka skrev ner allt jag har i huvudet utan läsa igenom de ens. men den e seriös, han står o diskar just nu och ja latar mig i soffan, har beställt en fotmassage o fila tånaglarna vilket han troget sa ja madame till! det funkade bättre när vi inte odde ihop, har ja låtit de gå för snabbt, för de är väldigt svårt när man har barn. för barnen måste se att jag visar han hänsyn på ett annat sätt för jag vill inte att mina barn ärver min domenans eller min partners undergivenhet!


    jag vet detta kräver så mycket mera, och jag tror faktiskt att jag tagit mig vatten över huvudet! Kanske stämmer de där om respekt, men ena sekunden så säger han ifrån och gör sig själv jämnstäld senare när jag tar upp det när vi är ensamna blir han väldigt skamsen och sjukt undergiven resten av kvällen, vi har kört detta 1 år, 9 månader som särbo o 3 månader som sambo... särbo fungerade de utmärkt! o hans vikt.. de brydde ja mig inte ens om förut, nu irriterar jag mig på allt han gör!

  • ruttut
    tompatiger skrev 2011-04-22 17:47:12 följande:
    Efter det kan du lära dig att uttrycka dig i skrift, stava och grammatik.

    Vad vill du uppnå med din berättelse?

    Att du har sex med ett as på 170kg är ju inte vårt fel - undrar hur du ser ut... Jag kan slå vad om att du är fet och tjänar mindre än ditt as på 170kg till man.

    Lycka till...
    HAHAHAHHAAH

    du e rolig. du är säkert fet själv och tog åt dig! de var inte dig detta handlade om utan min man! japp ja tjänar mindre. men jag har mindre räckningar och klarar mig på min inkomst, jag väger 55 kg o är 160 cm lång så, så fet är jag inte. att jag har sex med han! inte fullbordat samlag eftersom ja inte gillar det! han ger mig njutning jag ger inte han nått! han njuter av att jag tex står på han, ber han slicka mina fötter eller min rumpa/slida.

    tydligen kan ja uttrycka mig tillräckligt i skrift för att du ska förstå. alla är inte bäst på allt o att ha talsvårigheter och skrivsvårigheter är i sverige ett handikap! något jag inte ett dugg skäms över...

    taack o puss
  • ruttut
    tompatiger skrev 2011-04-22 18:31:49 följande:
    Nix, inte ett uns fett!

    Men du, vad är räckningar för något?
    hahahahah,.. PUSS
  • ruttut
    Anonym skrev 2011-04-22 18:31:21 följande:
    Men hur har ni gjort för att komma fram till att ni vill ha ett sånt här förhållande, det tar en jävla tid att bygga upp ett fungerande D/s förhållande. Grundstenarna måste finnas där och har ni inte samma syn så blir det ju väldigt svårt. Om han vill vara ug bara när han har lust så går det ju inte. Vad har ni för ramar? Och när vi diskuterar saker så bör de ske utanför de ramarna för att ni ska hamna på samma nivå liksom. När det funkar är det underbart men det är så mycket svårare än man kan tro.
    Jag missade ditt inlägg! först tack för att du gav mig lite o tänka på!

    Vi har mailat varje dag, även när vi har träffats för o  på så sätt kunna vara ärliga även när de inte funnit utrymme att ta det, Han har varit perfekt, jag har njutita av att han har underkastat sig, men på senare tid är de barnen som slagit ett hål i fasaden, har anser nog att jag är ägaren, sen kommer slaven sen efter det kommer ägarens barn. om jag får vara riktigt ärlig så är de og så att den gemensamma hunden går före barnen med, Så det är där problemet har börjat. jag vill inte skälla på han eller ge bestraffningar för dåligt uppförande när barnen är med, vilket har resulterat i att jag nu knappt kan styra honom! är väldigt ödmjuk som madame och mycket det jag styr har med välgång att göra i oss båda, tex så vägde han 200 för bara ett år sedan så han är ju påväg neråt, men nu på sistaonen så tar han sig friheter... när ja inte kan säga till direkt.. de e det som får mig att bli så irriterad och då slutar det med att allt han gör gör mig sur... försår du vad jag skriver, jag vet själv att jag ibland har svårt att örklara vad jag igentligen menar i text. men vi har varit på samma nivå! de var barnen som slog omkull vårat väldigt bra inlärda system
  • ruttut
    Anonym skrev 2011-04-22 20:35:32 följande:
    Okej, men du måste tänka på att ni ju inte kan ha samma liv på samma sätt som innan nu när det finns barn med i bilden. Eller rättare sagt, ni får omstrukturera. Om ni använder er av bestraffningar så får det ske senare. Men han måste veta om det, att det inte rinner ut i sanden bara för att du inte kan ge honom det på stört. Så är det ju annars också, även om man inte har barn. Du kan ju inte bestraffa honom på en gång om ni är i affären tex, om du förstår vad jag menar =) Du måste prata med honom och fråga varför han tar sig friheter, om det är så att det är nåt du brister i som gör att han inte klarar av att lyda för att situatiuonen ser helt annorlunda ut. Det kan ju vara så att han är van vid att bli tillrättavisad på en gång och när det inte blir så så mopsar han sig för att det helt enkelt blir frusterande. är man undergiven så är ramar väldigt väldigt viktiga, för det känns tryggt, jag vet, för jag är undergiven själv =) Jag tror ni behöver sätta er ner och rpata om vad det är ni behöver, vad som förändrats, varför och hur ni vill ha det, vad ni vill få ut av varandra och på vilket sätt. uppföljning liksom.

    Sen måste ni vara medvetna om att allt inte är perfekt, öht, även om ni inte haft barn så hade allt inte varit perfekt i all evighet och det är hinder man måste kunna ta sig över. ni behöver titta på er situation, både emellan er två och hur familjen ser ut. Barnen kommer alltid först, det måste ni inse, men det  betyder inte att ni ska förlora er själva och det ni mår bra av eller hur? Vardagen är det absolut svåraste med ett D/s förhållande.
    tack. jag måste sätta mig ner o skriva ner allt jag vill få fram och vad som fungerar och vad som inte fungerar. och ber honom göra detsamma. är väldigt rädd att respekten är borta. från bådas håll, kom på mig själv häromdagen av att låssas skjuta han och blåste sen på fingret aka lacky lock. jag är humorsitsk i min vardag så de var absolut inte ja vill döda dig grej utan mitt sätt o säga till mig själv att jag orkar inte med dig, känns som jag skaffat mig 4 barn och inte 3. mina barn går först. först över allt,, kan de vara så att han är för gammal för att kunna ha barn i sin närhet han är 44 år gammal. eller är de så att han är avundsjuk för de får kärlek på ett annat mycket mer kärleksfullare sätt? Något som irriterat mig på sistone e att så fort vi är utanför hemmet så tar han friheter, tex när vi ska äta kina, han vet han har cola förbud, ändå beställer han in en cola för han vet att jag inte vill ställa till med en schen. istället har jag då själv beställt vatten ångrat mig och bytt glas med honom men att jämt behöva göra sånt tar på mina krafter att jag hellre biter mig i läppen än att fostra han när de känns som om jag fostrar en bäbis! tror ärligt talat att han börjar tycka att han är bättre än mig! Tror inte de finns någon respekt kvar, men ja ska sätta mig ikväll o skriva de där pappret så får jag se vart jag jälv hamnar
  • ruttut
    Anonym skrev 2011-04-22 20:52:07 följande:
    det låter som att han provocerar dig för att han vill se vart gränsen går nånstans och det ska man inte behöva göra om man känner sig trygg som ug. att han skulle vara för gammal för att ha barn runt sig tror jag knappast, han är 44, inte 74. Du får ta och fråga honom varför han beter sig så och vad det är han saknar. vet inte hur ni kommit fram till saker och ting tidigare men var det emr på lek? Alltså nåt som var kul så länge ni bara hade varandra att tänka på och när ni inte bodde ihop. Du måste fråga honom vad han känner. Vet ni vad ni vill få ut av relationen? Alltså varför vill han underkasta sig och varför vill du styra?

    fast han vet vart mina gränser går.. det har jag så noga så många gånger visat, har inte en enda gång gett med mig till sånt som mina regler säger nej till. är hård som fan! ja rubbar inte på mina principer. han sov inatt på golvet naken utan kudde täcke och madrass, han var väldigt undergiven imorse, eller ja hela dagen! även nu ikväll, (barnen var inte hemma såklart) jag ser han har ont i sin feta kropp och jag njuter av att se det. dom som inte förstår sig på detta kommer tycka att jag är knäpp i huvudet. men de får de gärna tycka. Jag är väldigt domenant i mitt privat liv, alltid jag som får min vilja fram och säger även sista ordet. i skolan var jag den som drev och den som tog för sig mest. jag gillar eller jag njuter av att få ett bra liv där någon har vigt sitt liv till mig. han får gärna stå på knäna o hand skura varenda cm. när han är klar ska han ge mig en massage för jag är helt trött av att behöva övervaka aset! eller s som vi kallar här hemma. han har varit väldigt undergiven när vi varit ensamna, vi har vairt ute mycket också så de har verkligen inte bara varit en lek från våran håll, varje dag mailar s mig om hans upplevelser under dagen på så sätt kan jag läsa av s bättre. jag vet ärligt inte vad jag gjort för fel mer än att introdusera barnen och gjort de till 24/7 vilket har varit s högsta önskan! har han nått sitt mål o tröttnat nu?har inte skrivit ner nått än, vart trött så såg film och satt i ett fotbad, s maserade mig tills hans rygg värkte, rätt åt aset! men de känns mycket bättre nu efter att jag fått skriva av mig. en del tror mig en del tror mig inte, spelar ingen roll ändå ingen som vet vem jag e,

  • ruttut
    tompatiger skrev 2011-04-22 21:03:28 följande:
    hjärtinfalk är en Ny sorts fågel tydligen
    skulle du även reta en cp skadad i rullstol? en kvinna utan ben? eller en man som är blind? vi lider nämligen alla av ett handikap som enligt svensk lag är förbjudet att trakasera oss pga det. så backa! visa respekt, gillar du inte vad jag skriver agumentera imot då! jag tål det. kom med ditt ord om saken eller vänd dig till en annan tråd där du kan diskutera det svenska språket, För just nu har du inget här o göra! Jag skäms inte ett dugg över mig själv och vad jag inte klarar av att göra, kan slå vad om min höger hand att inte du heller är bäst på allt! GE DIG
  • ruttut
    Wittra skrev 2011-04-23 16:02:42 följande:
    Sen vad gäller huruvida man ska påpeka stavning eller inte, jag hade ärligt talat svårt och fatta vad "räckningar" är för något.  Skriver man luddigt och inte helt korrekt stavning får man räkna med att folk blir förvirrade, säger sig väl självt. Dessutom är det en "fara" med stava eller skriva helt galet, det kan bli syftningsfel och annat så innebörden blir något HELT annat mot vad skribenten ville få fram.

    Men visst...man behöver ju inte gå in i tråden bara för att påpeka detta.....
    absolut, du har rätt, jag vet att det blir fel ibland när jag skriver, men efter 4 liknande inlägg tröttnade ja! Det ligger på mitt bord att skriva rätt så ni förstår mig, absolut, det fattar jag!
  • ruttut

    Ni som tror detta är äkta kärlek eller nått sånt tror själv, har aldrig älskat min man vilket han vet! jag vet också att jag är väldigt elak mot han! jag är fri att träffa andra vilket ja varit sen första stund. han därimot sitter i lås. bokstavligt talat! någon skrev lås kyl o frys och ut med han i skogen! jag tror just de e det som gjort detta så fel att ja har tagit mig vatten över huvudet och låtit de bli 24/7. måste visa mig ödmjuk för barnens skull! Jag vet även mycket väl att min text är elak. men jag skrev det jag hade i huvudet utan att smycka de med trevligheter, att jag hängt ut han?? inte alls är anonym. bättre jag får ut mig ilskan och någonstans kan reda upp detta. idag känns det bättre faktiskt, kanske för jag i klarspråk fick ut mig de jag tänkt på länge, ni som är så skeptiska pröva. men istället för posta de på failjeliv radera de direkt, att skriva hjälper en att lösa problem. vi har pratat idag och bestämt att vi ska bli särbo igen. få se om de går att gå tillbaka som de var eller om respekten nu är borta

  • ruttut
    lilla mej skrev 2011-04-24 09:45:43 följande:
    men ts du sager ju det sjalv i din egen trad....du vill egentligen inte vara med honom, och letar mer och mer anledningar tror jag. Ta tag i situationen for allas skull
    du har rätt, jag har gjort de. han kommer flytta härifrån, hppas han får tag på lägenhet redan till 1 maj annars ska han bo hos sina föräldrar! vad som händer efter de får vi se, men klarar värkligen inte o vara sambo med han! sen en till sak. har aldrig sagt att jag är bäst eller så, alla ni som skriver negativa kommentarer, ni har en poäng ni med.
    Anonym skrev 2011-04-24 09:30:49 följande:
    Tja vad tror du själv? Troligen är hon inte särskilt smart själv.
    Förmodligen hade hon aldrig kunnat fått någon vettig karl eftersom man ger sig in i ett sånt där förhållande.
    Moneyslave hushållsslav, eller vad det heter.

    Lite nyfiken på vad gubben jobbar med för övrigt. Med 170kg, låg intelligens och dåligt ekonomiskt sinne så är det inte direkt så att man kan välja och vraka bland jobben...
    Han är absolut ingen moneyslave eftersom det är jag som försörjer han, som ja skrev han har bara råd o betala sina skulder. hushållsslav, japp, sex slav, japp. slav på allt ja vill att han ska göra, japp-- handlar inte om att ja inte kan få någon annan. jag har haft flera normala relationer innan jag skaffade detta av en slump och vart helt fast, vad gubben jobbar med, han jobbar med teknik. eftersom de e några i sverige som jobbar med det han gör vill jag vara tyst  så ingen kanske känner igen han, han är normal i vanliga livet och inte alls ug på jobbet. o sen om jag är smart eller ej, är väl normal. har 114 på ett test från mensa. för att man inte är som du med samma normer behöver inte betyda att jag är dum i huvudet, alla väljer sin väg i livet.
  • ruttut
    HäxanSurtant skrev 2011-04-24 02:10:26 följande:
    Heyyy kasta ut fanskapet och köp en ny. Det finns massa fräscha slavar på nätet som säkerligen gärna hade vart just din man och både städat, passat ungar, diskat och all sån skit, samt massage och sånt när du vill då
    vet inte om du är ironisk eller ej! men ja svarar dig som om du inte var de:D de e en jätte lång inkörnings perod med en ny slav, de måste funka på alla plan! så om jag nu avslutar detta när han flyttar till egen lägenhet igen så kommer jag inte gå in i ett sånt här nytt förhållande, inte än iallfall, kanske om flera år
  • ruttut
    fivekids skrev 2011-04-24 09:50:48 följande:
    Vad har hans sexuella undergivenhet att göra med att ni har problem i relationen ?
    Du räknar upp en rad scenarium där inte han verkar speciellt undergiven....
     
    PRECIS!!! det är de som är en del av problemet!
  • ruttut
    Tom Araya skrev 2011-04-24 18:08:48 följande:
    UG eller inte så verkar han inte vara något vidare till man.

    Självklart har han rättigheter, kanske inte juridiska i detta fall men i alla fall moraliska. Man går inte från att bo ihop till att ena parten står på gatan samma dag, oavsett vem som står för bostaden. Undantag är väl om han slår dig.
    Man gör slut och bestämmer ett datum för utflytt där det finns åtminstonde någon form av chans att hitta ett eget boende.

    Sedan är jag ytterst tveksam till att en partner i ett rent sexuellt förhållande tar hand om barnen. Det får mig att tro att föräldern som låter det ske tänker på sin egen bekvämlighet före barnens bästa.
    mit förhållande är absolut inte rent sexuellt! absolut inte,

    han bor hos sin mamma och kommer söka bostad snarast möjligt,
  • ruttut
    Spartacus skrev 2011-04-24 10:12:51 följande:

    ni verkar lätt egoistiska bägge två... sätt barnen först oavsett hur ni gör! men dom mår nog bäst av att ni splittras med tanke på hur du pratar om honom och hur sur han låter.


    kan lova dig att mina barn går först. men har inte pratat så mycket om barnen eftersom detta handlar inte om barnen uan vårat förhållande. skulle kunnat uttryckt mig annorlunda och då hade ja fått andra svar. allt är inte vitt o svart
  • ruttut
    pluppfamiljen skrev 2011-04-24 10:37:07 följande:
    Men bind fast han i sängen och ge han en omgång på hans bara rumpa om han nu är UG (och gillar sånt)och häv ur dig allt som retat dig så kanske han ändrar sig... Demon jag skulle gärna hjälp till... Skämt å sido 
    HAHAH.. du de e gjort flera gånger denna vecka! :D
  • ruttut
    Tom Araya skrev 2011-04-24 22:35:11 följande:
    Jag menade att hela slav-grejen handlade om något sexuellt behov även om det inte bara är sex, det verkade ju inte vara kärlek i alla fall.
    Nej kärlek är de inte, men vänskap.  en bra sådan eller de var så! kanske hade de blivit kärlek  i längden om de hade fungerat, jag var villig att kolla de, uppen för o bli kärlek! så nej inte sexuellt, då hade ja aldrig blandat in mina barn
Svar på tråden Jävla äckel gubbe jag har