• Shirin85

Januaribebis 2012

Hej allihopa!
    Plussade idag, är i vecka 5 och har BF 7 Januari!Skrattande 
    Blir fjärde barnet hemma hos oss, de andra barnen har fått veta det och är mycket förväntansfulla.
    Grattis till alla er andra, ska bli roligt att hänga i den här tråden de här långa månader av längtan till sin januaribebisSolig

♥Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
  • Shirin85

Ska ringa MVC nästa vecka!
    Jag ska göra UL i vecka 10, inget VUL för man gör inte det här om det inte är en speciell andledningObestämd

• Shirin85
    Gladamamsen skrev 2011-05-08 08:25:49 följande:
    Vi har samma bf datum :) Grattis:)
    Tack så mycket, grattis till dig med! 
    Fast de kanske flyttar fram eller bak mig, men hoppas inte det för 7 Januari låter som ett fint datumSolig
  • Shirin85
    Mamman76 skrev 2011-05-08 18:15:49 följande:
    Hej januari-mammor!
    Plussade ÄNTLIGEN efter 8 försök med mitt tredje fast första gemensamma barn med Älsklingen. BF 1/4 2012!
    Är så lycklig )
    Nu återstår bara några detaljer som att sälja våra bostäder och hitta ett gemensamt hus åt våra sammanlagt 5 barn:-0 Men men, kärleken övervinner ju allt <3

Hur mår ni andra såhär i v4,5,6? Själv mår jag faktiskt jättebra, fast är ju trött och har väldigt ont i brösten,plus att de ökat 2 storlekar:-b 
    Grattis!{#emotions_dlg.flower}
    Kul med hus också, vi vill köpa ett radhus här i närheten nästnästa år.
    Jag mår också jättebra, känner mig bara lite tröttare i kroppen, i huvudet är jag väldigt lyckligSolig
  • Shirin85
    emilysvensson skrev 2011-05-09 17:46:10 följande:
    Idag har det gått ytterligaren en vecka, så idag går jag in i vecka 6.. Önskar att tiden kunde gå lite snabbare :)
    Önskar också att tiden kunde gå fortare, eller så att det åtminstone kunde börja synas mer att man är gravid.
    Har också gått in i v.6 Glad
  • Shirin85
    MissT skrev 2011-05-09 18:34:41 följande:
    Hejsan!
    Hoppar gärna in här. Plussade förra fredagen och har bf runt 3 januari.
    Grattis och välkommen=)
  • Shirin85

En sak jag har tänkt på, är att egentligen kan våra barn likagärna bli födda sista månaden på året.
    Stor skillnad mellan December och Januari, olika år t.om.
    Vill  helst ha en Januaribebis om jag ska vara ärlig, går hellre över tiden isåfall.

• Shirin85

En sak jag har tänkt på, är att egentligen kan våra barn likagärna bli födda sista månaden på året.
    Stor skillnad mellan December och Januari, olika år t.om.
    Vill  helst ha en Januaribebis om jag ska vara ärlig, går hellre över tiden isåfall.

• Shirin85
    MissT skrev 2011-05-09 18:43:28 följande:
    Ja Enligt mensen är BF just nyårsafton, men jag tror jag hade ÄL dag 17 (åt pergotime och gjorde vul) så därför räknar jag med 3:e jan även om BM räknar enligt mensen.
    Sen när du gör UL kanske de kan se mer exaktGlad
    Men nyårsafton är allt lite coolt att vara född på.
  • Shirin85
    MissT skrev 2011-05-09 18:51:33 följande:
    Ja det gör de nog och visst vorde det coolt med ett nyårsaftonbarn
    Tror dock att jag t o m kan bli framflyttad lite mer än 3:e jan men det återstår att se vilket bf-datum man får och vilken dag den lille faktiskt bestämmer sig för att komma ut. Har två barn sedan tidigare, den ena är född BF+1, den andra BF-6.
    Lite unikt ja, få raketer som smäller på varje födelsedagGlad
    Men om jag får barn i slutet av 2011, så har jag ett barn som är -10 och ett som är -11, känns lite väl
    Jag hoppas på BF eller BF+ Skrattande
    Men som någon annan sade, ett barn som mår bra är viktigast. 
Svar på tråden Januaribebis 2012