• Shirin85

Januaribebis 2012

bumbi 84 skrev 2011-05-26 16:46:45 följande:
    samma här talar dom om på rul hos er?
    Japp om man vill veta och det går att se så berättar demGlad
    ♥Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
  • Shirin85
    MaHo89 skrev 2011-05-27 14:49:53 följande:
    aha, nej har bara varit på hemsidan.. får kolla här i butik också, men kanske lite längre fram.. bor i en liten stad och vill inte att alla ska veta nu när det är så tidigt! =)
    Ta på dig mörka solglasögon och perukFlört
    Tycker H&M har fina mammakläder, men jag har redan många mammakläder från när jag väntade mina andra barn så jag kommer inte köpa så mycket denna gången . 
  • Shirin85
    maami skrev 2011-05-27 18:01:25 följande:
    Hej, tänkte att jag hoppar in här om jag får?? Jag har bf 31 jan o är i v 5...? Detta blir förhoppningsvis vårt andra barn, vi har en son som snart blir 11 månader :) Det känns lite galet att (kanske) få barn så tätt men ändå superkul!!! Grattis till alla er andra som går i väntans tider, själv är jag sjuuuuukt nervös för mf, men tar en dag i taget..

Dags att kontakta bm? jag vill oxå ha tidigt vul eftersom jag oroar mig så mkt... Rynkar på näsan

Är ni fler därute som oxå har barn tätt?
    Blir 21 månader mellan min son och Januaribarnet, känns tätt eftersom det är mindre än två år mellan dem, men det ska bli roligt att ha barn så tätt, de kommer nog få stort utbyte av varandra i lekväg bl.aGlad
    Tråkigt att du är nervös för mf, hoppas att det går bra för dig.
    Jag känner också att jag kan börja "njuta" när jag är längre gången, men mitt tvivel och missfallsrädsla börjar släppa nu, jag går in i vecka 9 på söndag så jag hoppas verkligen detta går vägen, för oss båda! 
  • Shirin85

Är i v.9 nu, tiden går faktiskt för jag kommer ihåg när jag var i v.5!
    222 dagar tills BF, längtar redan tills jag får hålla min JanuaribebisGlad
    "Embryot är nu stort som jordgubbe, cirka tre centimeter och fötterna är cirka två millimeter stora.
    Halsen tar form och käkarna är färdigutvecklade.
    Känseln utvecklas och embryot kan redan nu få hicka ibland."

Låter så kul att den där inne kan få hicka...och är lika stor som en jordgubbeGlad
    Känns som att jag "tyr" mig till h*n mer och mer för varje vecka som går.
    Jag mår inte illa än men när jag öppnat kylskåpet kan jag må lite illa, något med alla dofterna där.

• Shirin85

Jag vill ha ett barn helt enkelt, en bebis.
    Blir lika glad för vilket kön det än är.
    Mina döttrar vill ha en lillasyster däremot, när jag säger till min äldsta 
    "Men du har ju redan en lillasyster", så svarar hon
    "Men en annanSkrikandes"
    AjaDrömmer

Någon som börjat spåna på namn än? 

• Shirin85
    Cia80 skrev 2011-06-02 14:20:47 följande:
    Jag har lyckats paja min rygg Så nu är det riktigt synd om mig. Jag hoppas oxå att bebis stannar i magen över nyår.
    Jag hoppas också att bebis stannar i magen över nyår och blir ett JanuaribarnGlad
    ♥Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥ BF 7/1-2012♥
  • Shirin85
    Sapato skrev 2011-06-02 23:08:26 följande:
    Puhh, har varit ute och promenerat över 1 mil. Så härligt älskar att gå

Hur vill ni föda?
    Jag vill inte göra kejsarsnitt, hade så ont efteråt sist
    Men BM sa att chansen är stor för det, usch!!
    Härligt! Ska promenera åtta kilometer med en kompis på söndag har jag bestämtGlad
    Varför är risken stor för kejsarsnitt?Rynkar på näsan
    Jag har fött vaginalt alla 3 gånger och hoppas innerligt att jag kan göra det denna gången också. 
  • Shirin85

Förstår känslan, att du också kommer ha en sån i Januari hahaGlad
    På söndag går jag in i v.10, det går framåt!
    Mår faktiskt bra och orkar med dagarna, för några veckor sen så sov jag vääldigt mycket men inte nu längre.

• Shirin85

Jo, jag börjar känna "Det är på riktigt!" och kärleken till den lille växer för varje dag såklart.
    Ska bli skönt efter v.12, men allt känns bra nu så jag tror (och hoppas) att det här ska gå vägen!
    Vilken vecka är du i då?Glad

Svar på tråden Januaribebis 2012