Januaribebis 2012
Ja det är inte så lugnt att vila på en bb avdelning. Men mysigt att se alla nykläckta små bebisar.
Ja det är inte så lugnt att vila på en bb avdelning. Men mysigt att se alla nykläckta små bebisar.
Min beräknades väga 1167g i fredags. Tänk vad det kan skilja.
Mötte en mamma på bb avdelningen som hade fått sin plutt i v över tiden. Han vägde 2800g
En annan hade fått 4 v för tidigt och hennes dotter vägde 4100g.
Men det viktigaste är ju att de mår bra.
Elison vilken söt kille. Och du fick bf på min födelsedag.
Har massa onda förvärkar framförallt nattetid. Det som är lurigt är ju att man inte vet vilka som har effekt och vilka som bara pinar...
Var till bm nu på morgonen.
Sf 29 (5 cm på 4 v)
Bltr 110/80
Prot, 1
Hb 121
Blodsocker 7,6
Hjärtljud 148-152
Så allt var bra. Ska gå 1 ggr/ veckan nu och kolla blodtryck och protein.
Har träningsvärk idag. I både rygg och mage.
Massa onda förvärkar igår som slutade med ett besök på fl och en bricanylspruta. Sen lugnade det sig och efter 2 h fick vi åka hem.
Varför måste det va så stökigt för?
Max 59 dagar kvar. Känns ändå rätt överkomligt även om jag inte tror att den stannar så länge.
Var på blt kontroll i morse. 134/88, inte bra att det stiger. Först var det ännu högre men efter en stunds vila blev det detta.
Ingen protein än så länge.
Är bara frustrerad av att vara så orkeslös. Jag blir matt och yr av det för mig höga blodtrycket.
För oss blev detta helt oväntat. Var 2 v för sen med p sprutan.
Känns jättekonstigt eftersom vi hade jättesvårt att bli gravida första gången. X antal hormonbehandlingar då och nu...
Längtar efter bebisen nu...som tur är så är det max 57 dagar kvar.
Mysigt för er som får gå på föräldrargrupp.
Insåg just att det bara är max 7 v kvar 49 dagar. Längtar oerhört mkt nu.
Har fortfarande massa pinvärkar som bara gör ont. Dessutom är man rätt otymplig nu.
Men snart kommer belöningen!