Inlägg från: Västeråsmamman |Visa alla inlägg
  • Västeråsmamman

Januaribebis 2012

Mötte en person igår som sa "va ska de snitta dig igen? Till min sonhustru sa de att de inte gör fler än 3 snitt"
    Jag svarade bara men vad har de för val? Barnet måste ju komma ut.

Efter i mitt fall 3 gf snitt så är riskerna ännu större med en "vanlig" fl.

Får ni också knäppa frågor??

• Västeråsmamman

Sil det brukar funka oavsett hur stora vårtorna är. Amningsnapp kan funka i början.

Sen är det olika hur mkt mjölk man producerar och hur det funkar i övrigt. Min minsting funkade klockrent. Men tvillingarna hade en mjölkallergi. Första barnet ville inte.
    Så det kan verkligen vara olika.

• Västeråsmamman

Finns det någon mer som måste snittas? Jag har blivit snittad 3ggr tidigare så jag har inget val nu.

• Västeråsmamman

Tänk vad olika det kan va. Under förra grav så skrev jag min c uppsats. Nu har jag ingen ork alls får sammandragningar vid minsta ansträngning och känner mig helt slut.

• Västeråsmamman

Fair stackars er lilla tjej. Hoppas att hom blir bra snabbt. Vad gäller bebisen så har den ett bra skydd i din mage.
    Stor kram

• Västeråsmamman

Det är samma här vad gäller maten.

• Västeråsmamman

Miak86 det är inte så vanligt att fostret smittas. Det finns en förhöjd risk i samband med förlossningen men det rör obehandlade bakterier. Nu när de upptäckt det hos dig kommer du få behandling och de kommer att ha det under kontroll.
    Förstår att det känns jättejobbigt. Stor kram

• Västeråsmamman

Någon som också har mkt halsbränna? Vad tar ni emot det? Jag tar oftast novalucol.

• Västeråsmamman

24+0 idag. En milstolpe uppnådd. Jätteskönt!9

• Västeråsmamman

Vägde mig i morse och nu hade jag tappat i vikt. Ligger på minus 1 kg sen inskrivningen. Fast magen växer och jag äter inte alltid så nyttigt...äter det jag känner för.

Svar på tråden Januaribebis 2012