Januaribebis 2012
Snösport och liiv jag beklagar, även om det i ditt fall liiv ändå finns ett litet hopp.
Snösport och liiv jag beklagar, även om det i ditt fall liiv ändå finns ett litet hopp.
Fast när jag var gravid med första barnet fick jag en störtblödning i v7, med andra graviditeten med tvillingarna i v 14. Då trodde jag absolut att det var kört men så var det inte.
Snösport såklart att det finns hopp för framtiden. Vad jag menade var denna graviditet där du skrev att de hade konstaterat att det just nu var kört.
Jag har själv blivit stämplad av en läkare som en som inte skulle kunna bli gravid alls. Jag undrar vad han skulle säga idag...
Du har helt rätt i att kroppen oftast reagerar lättare när man har varit gravid en gång. Om/när ni orkar så skulle jag försöka igen så fort som möjligt när chocken/sorgen har lagt sig. Men tillåt dig att sörja och även om du blir gravid igen snabbt så är det ok.
Det är en pärs att gå igenom en ofrivillig barnlöshet. Har man inte varit där så kan det vara svårt att förstå. För mig var det en lång tid när det bara kändes som om man befinner sig i ett bottenlöst svart hål av sorg och smärta.
Önskar er all lycka och håller tummarna hårt att ni snart ska få ert efterlängtade barn.
Love me; spännande med ul imorgon. Jag har också två tvillinggraviditeter bakom mig men får ändå inte göra någon extra undersökning. Ska till bm på tisdag då ska jag be att få ett läkarbesök i alla fall.
I mitt fall var det första grav där ena försvann tidigt. Andra grav resulterade i tvillingar 2004. Tredje i en pojke 2009. Nu vet jag ju inte om det är en eller två som gömmer sig därinne, förmodligen 1 men man kan ju inte veta säkert.
Lycka till imorgon
Lilla Eko det kommer gå jättebra. Hoppas att tiden fram till ditt kub test går snabbt. Stor kram
LoveMe hur gick det idag?
Hoppas att allt är bra med er andra. Jag var på inskrivning igår. Har samma bm som förra gången. Hon är urgullig.
Väntar på att spec mvc ska ringa så att jag kan få boka en läkartid med samtal.
Jag är orolig för den här graviditeten. Är snittad 3ggr tidigare och har haft komplicerade graviditeter varje gång. Det vore skönt att få en läkarbedömning så fort som möjligt.
Det positiva är dock att i morse gick det att höra hjärtljuden klockrent med min angelsound. Idag är det 10+6 för mig och bf är 4 januari.
Åh vad jag är glad, fick ett läkarbesök hos spec mvc redan på måndag och får träffa samma läkare som jag hade förra graviditeten. Jätteskönt!
Trassel, tycker också att det var klumpigt av henne att uttrycka sig så. Du ska se att det kommer gå jättebra! Stor kram
Jag fick pojke på den kinesiska och flicka på den andra. Det kanske är en av varje