Inlägg från: syntetica |Visa alla inlägg
  • syntetica

Januaribebis 2012

shadowstorm skrev 2011-08-12 11:56:09 följande:
    Grattis :) Vad hade du själv för känsla att du vänta? :)
    Jag trodde på pojke men endå så sa något flicka,
    men man ska tydligen lyssna på det man tror :D  
  • syntetica

Fick lyssna på bebisens lilla hjärta idag, och jäklar vad mäktigt det var :) 
    Dock mådde mamma inte lika bra med lågt blodtryck så nu väntas läkarbesök 

• syntetica

På tal om något; är det bara jag som tycker mammakläder är dyra&tråkiga? Dom enda i vettig prisklass är H&M men där är det bara tråkiga vanliga baskläder. Någon som har nå bra tips?`

• syntetica

90 dagar kvar, och så sjukt rastlös ända in i själen.. 
    Om det inte vore för sammandragningar från helvetet och en ninjaunge som tycker mammas
    revben ska få en annan form så skulle jag nog springa ett maraton just nu.... 

• syntetica

Fått spendera kvällen på förlossningen, täta sammandragningar och en lite kort livmodertapp. 
    Återbesök imorgon, hoppas på bästa. 

• syntetica

Jag måste fråga en dum fråga, hur sjutton lyckas ni raka benen utan att karva sönder typ hela benen..
    Kanske jag som är totalt värdelös?! 

• syntetica

hahaha inte bara jag som verkar ha problem med rakningen då :D
    Dock hotade jag sambon med att om han inte ville att jagskulle sova på soffan eller om han ville
    att jag skulle ha lena ben/ja allt så skulle han fan få hjälpa mig att raka mig också. 

• syntetica

Frågan är ju hur dumt det kommer kännas när han ska raka MINA ben! 
    han kanske är lika värdelös och får det att se ut som ett slakthus han med när han är klar  

• syntetica
    twistedtofit skrev 2011-11-06 21:03:18 följande:
    Om drygt tre veckor ska vi på ultraljud igen eftersom moderkakan satt för lågt. Det kommer vara 3D och barnmorskan sa att vill vi inte veta kön då, får vi blunda.

Jag är så sjukt splittrad! Ska man ta reda på kön eller ej? Min syster som tog reda på det med första, men inte med andra tycker att vi ska ta reda på vad det är! Jag vill så gärna veta, men ändå inte. För min sambo är saken klar - han vill veta! Det ville han redan vecka 19

Förresten? Har ni enats om namn?
    Oj jag tror ni kommer bestämma er när ni väl är där, vi var kluvna när vi gick på UL men när vi väl var där så ville vi faktiskt veta. 

Ja vi har enats om namn så nu väntar vi bara :) 
  • syntetica
    Frökenolson skrev 2011-11-06 22:18:08 följande:
    nån mer som börjar bli öm i revbenen, inte så att bebisen sparkar på dem men det känns som att bröstkorgen vidgas så mycket att det ömmar.. sambon försökte massera men det hjälpte ju så klart inte, ben är ben...
    Annars sparkar liten mycket just nu, eller spänner och sträcker sej mycket så det känns ordentligt ibland.. 
    Jag är jätte jätte öm, fast mest i revbenen precis under bysten.
    Det känns som att snart ska revbenen flyga iväg eller något.

Svar på tråden Januaribebis 2012