Inlägg från: misssally |Visa alla inlägg
  • misssally

Januaribebis 2012

Butikslager skrev 2011-06-10 15:55:22 följande:
    Jag får nog lämna tråden, började blöda.
    Hoppas det är någonting annat, var du inte på VUL idag? Då kan det ju vara så att man blöder lite efteråt vad jag förstått eftersom blodkärlen är väldigt sköra.. Jag gjorde cellprovstagning igår i samband med min inskrivning, och då började det blöde lite efteråt, men det sade BM kunde vara normalt.
    Jag håller tummarna för att det inte är så, ni har ju ändå fått se ett hjärta.
    Kram
  • misssally

Kronan har ju dessutom rea nu såg jag! 6295:- för ett duovagnspaket. Är det ett bra alternativ? Vi har börjat kolla lite, men jag är som zattori, vågar inte riktigt ;)

• misssally

Nu har jag börjat må illa.. Puh.. Skrattar bäst som skrattar sist.. Är i v10 nu (9+4) och jag har mått superilla hela dagen, men inte spytt tack och lov.

• misssally

Det var någon som frågade om man gjirde UL eller VUL på kub/nupp.. Vi gjorde vårt förra veckan i Örebro och gjorde vanligt UL. Allt såg bra ut, nu är det bara att vänta på RUL 29/8...

• misssally

Konstigt med bilderna... Vi fick inte veta köb, men fick köpa hur många bilder vi ville.. Bm tog säkert 10-15 bilder som vi fick välja mellan, självklart av lite olika kvalitet ;). Men vi fick med oss några hem i alla fall. Skönt att det verkat gå bra för alla KUB:are idag:)

• misssally
    minjalin skrev 2011-08-16 09:39:44 följande:
    Nån mer med foglossning som upplever att bäckenet knakar? Sen igår så har mitt bäcken hållt på och knakat hur mycket som helst, typ om jag lyfter ett ben i sängen "knak" om jag vänder mig "knak" ibland när jag tar ett steg "knak" gör inte extra ont än jag redan har utan låter bara läskigt :p
    För mig knakar det i typ ena skinkan/höften när jag går. Det liksom knäpper till, men det gör inte ont alls.. Mn som du säger så låter det ju ganska läskigt.
  • misssally
    minjalin skrev 2011-08-17 08:49:31 följande:
    Ja, det gör inte extra ont på mig heller när det knakar till, men usch vad det låter :p Men man vänjer sig nog :p
    Ja jag hoppas det.. Det verkar som det är nåt som ligger i kläm, men så länge det inte gör ont känns det onödigt att bli orolig.. Men vi får hoppas att det ger sig Tungan ute
  • misssally

jag insåg precis att det kanske är dags att börja smörja in magen.. Har inte gjort det än.. Är det någon som har tips på någon bra kräm..? Ska man kosta på sig en ordentlig olja eller duger vad som helst?

Svar på tråden Januaribebis 2012