Januaribebis 2012
HOLYCRAP!!! hjärtat i halsgropen...
Nu ringde dem från gynmottagnigen och bokade om min tid för UL tills imorgon istället för på torsdag så om ca 24h ska vi få titta på den lill* i magen
Tårarna bara sprutar :-P
HOLYCRAP!!! hjärtat i halsgropen...
Nu ringde dem från gynmottagnigen och bokade om min tid för UL tills imorgon istället för på torsdag så om ca 24h ska vi få titta på den lill* i magen
Tårarna bara sprutar :-P
hej!
orkar inte läsa ikapp allt efter några dagar i danmark, skulle vart på inskrivning imorgon, men när vi parkerade bilen för ett snabbt besök hos släkten i skåne, gick bilen sönder ![]()
känner mig lite nere, hade hoppats på ett livstecken från bebisen, inte vart på vul eller fått höra hjärtljud, åhhh hade sett fram mot morgondagens besök sååå länge
Åh vad bra att man kan kissa iaf 1,5 timme innan, herregud hon trycker ju hårt på magen så man måste ju får göra morgon kissningen iaf :) har min nästa vid halv 9 på torsdag.
Oj vad veckorna rusar i väg, nästan lite läskigt. Idag är det fredag å det var ju precis fredag tycker jag. Men det är ju härligt nu när man verkligen har något att längta till! Tycker nästan att det är skönt att det är 9 månader man har den lilla krabaten i magen så man hinner med att förbereda sej mentalt. Men antar att om en månad kanske jag är så trött på att vara gravid, så jag önskat att det bara var 8 månader man var gravid ;) Nu njuter jag mest!
Ja jag vänder å vrider på mej med hela tiden. Då vaknar bäbis å sparkar när jag byter sida. Men jag blir så stel i ryggen av att ligga i samma ställning länge.