mabuse skrev 2011-08-15 09:29:50 följande:
Så skönt att läsa om alla variationer så att man kan bli lite lugnare! Jag mår illa, går ner i vikt och det känns som att magen krymper, vilket jag inte trodde var så vanligt i v 16+5... Men 25 augusti är det RUL och tills dess tänker jag vara inställd på att allt är som det ska!
Var ute och flög i förra veckan - fy vad obehagligt det var i magen, det gör jag aldrig om som gravid. Någon annan som flugit?
Vilken dröm Emelie Sofie 79! Låter som något jag själv skulle kunna drömma, usch vad obehagligt det är!
Usch vilken dröm. Jag hade med en hemsk dröm för några veckor sedan att vår bebis med föddes för tidigt och de körde inte ut med ambulans utan de sa att bebisen slutar andas om någon minut ändå. Men den bara fortsätta att kämpa med andningen, min sambo föreslog att hälla kemikalier i halsen på den så det skulle gå fortare så den inte led. Jag gick på toa och när jag kommer ut har min mamma och min brors sambo lagt bebisen i ugnen så den dog...jag slet ut bebisen men fick bara skelettet precis som en välkokt kykling. Hemskt var det...
Ja vi måste ju vara oroliga..