• johlinn

30+ som kämpat mer än ett år för syskon

FrökenF - ingen aning faktiskt. Jag blöder lite emellanåt under äl och strax därefter, vet inte vad det beror på. men det känns onekligen bättre nu när jag INTE gör det utan bara har småsmå spottings strax innan mens!

Rionas - då önskar jag mig en föräldraledighet till dig och en amningsbebis till mig  

• johlinn

Härligt selenae - då hoppas vi på bra resultat!

pixan - tuff start för liten! Skönt att hon mår bra nu!

Jag tror kroppen klarar mer än man tror, psyket också. Så det är nog inte därför du inte blivit gravid ÄN! Traumat kommer vi minnas, det går ju inte över. Elias födelsedag var den absolut värsta dagen i mitt liv. Tyvärr. Sen har vi fått många bra dagar därefter såklart.    

• johlinn

Absolut pixan - fler syskon åt folket (oss)

Jag har opererat bort en visdomstand och känner mig inte helt kurant, men men, hoppas orka med lite sängaktiviteter till hegen iaf! 

• johlinn

erbjöd sambon att befrukta mig idag men han tyckte visst att min medverkan var önskvärd. Jaja, jag är nog bättre till i morgon

• johlinn

Selenae - vet inte vad jag ska skriva. Det blev helt tomt i mig när jag läste, bara en liten liten skugga av hur det måste kännas för dig... Stor kram!

• johlinn

hormonstinn - GRATTISSSS! igen Det är du värd! 

Här händer inget. Väntan. Sex är iaf lite roligt och spännande just nu, får hoppas att det ger resultat så småningom. Nu har det gått två år utan resultat...

• johlinn

mrsF - Jag är öppen för att prova aku. Men jag har haft väldigt låg prioritet på mig själv och har ofta svårt att hitta tider ens för akuta besök till läkare och tandläkare. Fast ioma ett av mina mål för hösten  är att faktiskt börja ta bättre hand om mitt barns mor så får vi se vad som kan hända...

boogie - hoppas hoppas det fortsatt sjunka o att du kan försöka igen! 

• johlinn

mrsF - de så kallade "lediga" dagar jag har just nu går åt till att träffa diverse paramedicinsk vårdpersonal för lillskrutts räkning (arbetsterapeut, sjukgymnast, specialpedagog, logoped) för o få en fungerande vardag framöver med en kille som kan vara mer självständig. Därutöver är det träning av barnet, medicinering av barnet, och så jobb, dagishämtning, tvätt, städning...

Svar på tråden 30+ som kämpat mer än ett år för syskon