• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • viplanerar09

Men så underbart söt han är Leia. Ååå så mysigt. Mycket hår har han också! Roligt att det går så bra med storebror också. Förstår att man måste hålla koll!

• Madde01
    Leia- Vilken sötnos!!! Shit vad jag längtar, är han snäll och så då? Låter er sova?
  • minjalin

Tack jodå han har en period på natten när han har svårt att komma till ro och han har lite knip ibland men annars är han jättesnäll. Sån var Leon också första 2 veckorna, sen kom koliken :-P

• Madde01
    minjalin skrev 2012-01-17 18:25:59 följande:
    Tack jodå han har en period på natten när han har svårt att komma till ro och han har lite knip ibland men annars är han jättesnäll. Sån var Leon också första 2 veckorna, sen kom koliken :-P
    Okej, aaha. Så Leon hade kolik? man får tro på att det blir lättare med nästa bebis om första hade kolik Julius har alltid varit ett så lätt barn, så jag får tänka om istället att det blir kämpigare denna gången

Sen har man ju hört om "tvåbarnschocken" får se om det verkligen är så illa som dom flesta säger
  • minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-17 18:43:46 följande:
    Okej, aaha. Så Leon hade kolik? man får tro på att det blir lättare med nästa bebis om första hade kolik Julius har alltid varit ett så lätt barn, så jag får tänka om istället att det blir kämpigare denna gången

Sen har man ju hört om "tvåbarnschocken" får se om det verkligen är så illa som dom flesta säger

Ja jag hoppas verkligen vi slipper kolik den här gången! Ja du jag kan säga att jag är glad att Gustaf är hemma första 5 veckorna så hoppas jag Leon hinner vänja sig och att man kommit in i det blir spännande att se vad ni får för bebis denna gång
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-01-17 18:48:35 följande:
    Ja jag hoppas verkligen vi slipper kolik den här gången! Ja du jag kan säga att jag är glad att Gustaf är hemma första 5 veckorna så hoppas jag Leon hinner vänja sig och att man kommit in i det blir spännande att se vad ni får för bebis denna gång
    Ja det ä väl kanon att han kunde göra så Så är det ju allihopa ett bra tag, tror det blir mera trots om den "äldsta" känner sig bortglömd.. Men Julius har ju blivit extremt mammig nu på senaste. Visade Leon något av det när du var gravid? Känns som att Julius känner på sig att han inte kommer få ha "mamma" i fred sen ..
  • minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-17 18:52:14 följande:
    Ja det ä väl kanon att han kunde göra så Så är det ju allihopa ett bra tag, tror det blir mera trots om den "äldsta" känner sig bortglömd.. Men Julius har ju blivit extremt mammig nu på senaste. Visade Leon något av det när du var gravid? Känns som att Julius känner på sig att han inte kommer få ha "mamma" i fred sen ..

Jo han var lite mer mammig i slutet, men samtidigt hör det ju till åldern också så svårt att veta hur mycket av det som berodde på grav. Säkert en kombination
  • minjalin
    Maajsi skrev 2012-01-17 22:15:30 följande:
    Vilken sötnos Leia! Grattis än en gång :)

Tack
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)