• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • SaraA

35 dagar kvar nu.. Längtar så tills hon är ute så man slipper detta nu.. Lagom trött på foglossningen. Vill kunna leka med sonen ordentligt igen :)

• Sweet Twinmom

Hej hej :)
    Här är en till 89:a som väntar barn igen. Tvillingar denna gång.
    Får man hoppa in i tråden?
    Grattis till er alla som är gravida och glada!

• fair

Välkommen sweet twinmum! Grattis till graviditeten! När har du BF?

• Madde01
    minjalin skrev 2012-02-02 17:52:23 följande:
    Idag var vi till bvc och Elias är 55 cm lång och väger 4110 gram så snart kan vi säga adjö till 56-kläderna :( Men han har blivit världens spybarn så de hinner användas flitigt ändå ;) Gott att han lagt på hullet lite nu med och inte bara längden så det märks att han får ersättning också för min mjölk räcker dåligt. Han är helt galet stark också så vi kommer nog få fullt sjå med honom sen ;)
    haha, blir en aktiv liten pojke av han alltså Härligt härligt. Kommer nog också få en liten vilding, Sparkas o bökas för fulla muggar här i magen kan jag ju säga
    Sweet Twinmom skrev 2012-02-05 14:40:46 följande:
    Hej hej :)
    Här är en till 89:a som väntar barn igen. Tvillingar denna gång.
    Får man hoppa in i tråden?
    Grattis till er alla som är gravida och glada!
    Vad härligt med tvillingar När har du bf?
    fair skrev 2012-02-06 05:55:55 följande:
    Välkommen sweet twinmum! Grattis till graviditeten! När har du BF?
    Hur går det för er där hemma?
  • Sweet Twinmom

Ska bli väldigt spännande att få två små småttingar faktiskt :) mycket att älska!

Jag har bf 22 mars, men vi alla satsar på denna månad. Brukar vara en månad för tidigt.

Hur går det för er alla?
    Har ni en jobbig eller ganska bra graviditet än så länge?

• Maajsi

Okej, nu blir jag nästan nervös. Ska ha mensen idag men den har inte kommit ännu. Vet inte riktigt om jag ska hoppas på att mensen ska komma eller inte. På ett sätt hade det nästan varit bättre om man inte är gravid och å andra sidan skulle det vara skitskoj om det nu går denna gång.

• fair
    Sweet Twinmom skrev 2012-02-06 10:25:08 följande:
    Ska bli väldigt spännande att få två små småttingar faktiskt :) mycket att älska! Jag har bf 22 mars, men vi alla satsar på denna månad. Brukar vara en månad för tidigt. Hur går det för er alla? Har ni en jobbig eller ganska bra graviditet än så länge?

Förstår att det känns spännande! Det måste ju vara fantastiskt att känna två som rör sig därinne :) jag har redan fått min lilla, hon kom 19/1. Men min graviditet var ganska jobbig med både foglossning, halsbränna och sömnbrist. Hur har din graviditet varit så här långt?
  • minjalin
    Madde01 skrev 2012-02-06 07:32:38 följande:
    haha, blir en aktiv liten pojke av han alltså Härligt härligt. Kommer nog också få en liten vilding, Sparkas o bökas för fulla muggar här i magen kan jag ju säga Vad härligt med tvillingar När har du bf?Hur går det för er där hemma?

Ja det blir nog full fart härligt att din är aktiv! Lättare att slappna av då. Elias var också aktiv redan i magen
  • fair
    Madde01 skrev 2012-02-06 07:32:38 följande:

Jag får inte mycket sömn alls och vi har en liten tjej som har ett STORT närhetsbehov, men man får pussla lite. Hade jag varit helt själv vet jag inte hur jag orkat, jag är otroligt tacksam över att jag har min sambo. Det är inte helt lätt att hinna med både bebis och tvåårig samtidigt.. Men det går! Idag funderar jag på om hon börjat få lite magknip, hon spänner sig och knorrar en del, är livrädd att hon ska få kolik eller mjölkallergi...
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)