• Anonym

    Analblekning?

    Kan ju bara tala för mig sjäv, men gillar verkligen när själva anus är mörkare än resten av huden.
    Vet inte varför, men det tänder mig på nåt sätt :)
    Anser därför att blekning känns som rena slöseriet, men folk är ju olika.....

  • Anonym

    Jag bryr mig inte så mycket om i fall skitan är mörkare än den andra huden. Det är ju trots allt ganska normalt.

    Däremot har jag fått mörkare hud vid ljumskarna och på blydläpparna efter mina två graviditeter. Jag gillar att vara renrakad och se fräsch ut, så detta stör jag mig däremot på. Tycker det ser smutsigt ut. Kan man lägga en analblekning på de yttre läpparna för att de ska få sin vanliga hudfärg igen skulle jag kunna tänka mig det.

  • Anonym

    Vadå finns det verkligen nån som gör detta? :O
    Hur du? med klorin eller nåt?

  • Anonym

    Jag tänker inför analblekning som jag tänker inför det mesta annat:

    Det är så här jag ser ut, det är så här jag själv trivs med att se ut och vill han inte ha mig som jag är så är det inte mig han älskar.

    Vi har vaginalsex med våra icke slätrakade könsorgan, analsex med mitt oblekta anus, oralsex med våra oreglerade tänder och ickebotoxade/silikonade läppar och vet ni vad? Vi har ett jävligt BRA sexliv :) 

    Kanske för att vi lärt oss att älska varandra som individer, inte som objekt?

Svar på tråden Analblekning?