Inlägg från: roxylady |Visa alla inlägg
  • roxylady

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Wow Lufsan89! Du har ju verkligen fått bebismage redan! :)

• roxylady

79:a Jag ser ut ungefär som du :) Vågar nästan redan nu inte bära så mkt tight för att avslöja än ;)

• roxylady

79a: haha ja Man får ju det;) jag tänkte inte säga något förens i slutet av aug. Får se hur länge man kan gömma magen för allmänheten;)

• roxylady

Ska också lägga upp en bild sedan när min mage inte bara är svulllen utan när det blivit en riktig bebismage :)

• roxylady

Åh vad avis jag är på er som har magar redan.. själv är man i v13 och det syns knappt :(

• roxylady

skrev fel.. v11 är jag i. Och inte vecka 13 haha.. vet inte hur jag tänkte när jag skrev.. sorry

• roxylady

Min lilla lilla pluttmage!! v11(10+6) här så jag går ju faktiskt in i v12 imorgon!!!
    BM säger att moderkakan börjar ta plats nu.. men tror knappast att det är den som sticker ut så.. mest svullen tror jag ;)
  • roxylady
    Frökenolson skrev 2011-07-07 07:57:41 följande:
    fin mage!
    Tack så mkt :) Men man vet ju dock inte riktigt vad som sticker ut nu ;)
  • roxylady
    ljuva liv skrev 2011-07-07 19:44:18 följande:

vecka 12. (11+0)

Lägger in en bild från förra veckan, 
    Syns ingenting direkt tycker jag... trist! 
    Du ser ju ut ungefär som mig :) Jag är dessutom exakt lika långt gången som dig :)
  • roxylady
    ljuva liv skrev 2011-07-07 21:21:41 följande:
    Ja Paet, ibland undrar man om man har inbillat sig att det är nåt därinne! Haha, vad man är fånig! Har ju sett med egna ögon!
    Åh det har ju inte jag fått se. Får se det v18.. men man vet ju att de tar ju inte så mkt plats än ;) Men det kommer ju som sagt sedan hihi!
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"