Inlägg från: roxylady |Visa alla inlägg
  • roxylady
    elinson skrev 2011-11-02 15:02:34 följande:
    hehe och jag som tycker mina har växt (gått från B till C) ;)
    Exakt samma här :)
  • roxylady

v29+0, känns som magen blivit lite rundare senaste veckan. Tyckte jag hade en "kantigare" form förut.

• roxylady
    minjalin skrev 2011-11-12 17:51:53 följande:
    Oj vilken mage du fått nu paet :p Jättefin :)
    Tack så mkt :) Och detsamma! Din har verkligen blivit större på en vecka, wow! Häftigt! :)
  • roxylady
    GoodEnough mom skrev 2011-11-17 21:36:33 följande:
    Jag ligger halft på mage och med ett uppdraget ben - bäst för de ömma höfterna :) Jag känner mig större än vad jag är, men blir alltid nedtagen på jorden när alla ifrågasätter BF datumet :P Jag var faktiskt mindre förra graviditeten. Men alla andra är runda och fint gravida i denna bildtråden och snart lär det väll bli min tur ;)
    Ja men så ligger jag med :) Jo precis man gör ju faktiskt det. Gud vad skönt! Slapp du brisningar då också? Jag hoppas på att jag inte blir så himla mkt större mot vad jag är just nu.
  • roxylady
    GoodEnough mom skrev 2011-11-17 22:00:13 följande:
    Inga bristningar sist så det har ju sina fördelar ;) Åh, jag älskar stora magar de är ju jätte vackra!
    Oj missat att du svarat! Skönt att du slapp bristningar! Har inga jag nu heller så jag hoppas det håller sig så :) Jag med! Min är inte så stor än tycker jag? Men andra kanske tycker det? :) På denna bilden ser jag dock gigantisk ut iofs hahahah!

v30+0

• roxylady
    louise02 skrev 2011-11-28 10:45:12 följande:
    Fin mage! vad har du gjort för att förebygga bristningar? Jag har hört att havandeskapsolja är bra men jag tyckte att den inte var så fet.  Jag är i vecka 31+3 btw :)
    Tack så mycket Jag har smort in mig i weledas havandeskapsolja. Vet inte om den har hjälpt mig men det är skönt i alla fall att göra det. Sambon brukar massera in det så brukar han prata med bäbis samtidigt :) Åh då är du 1 dag före mig då
  • roxylady
    minjalin skrev 2011-11-28 14:27:57 följande:
    Jag smörjer också med den eftersom jag fick en testflaska av svärmor som har en lifebutik men lim förbaskat har det nu dykt upp en liten liten bristning på magen som inte hör till de få gamla jag har >.< så det var som jag sa innan att det inte hjälper med oljor utan det är bara hormoner ;) Men det är i alla fall skönt för magen för huden blir ju lätt kliig annars när den är så uttänjd :)
    Ja det är ju jätteskönt med oljan Nä formodligen hjälper det inte alls. Men har än så länge sluppit det vilket jag är glad för. Men man vet ju aldrig *peppar peppar*.
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"