minjalin skrev 2011-09-20 21:51:20 följande:
Kan inte jämföra med förra eftersom jag inte har nåt SF-mått än att gå på. Men hon känner ju och eventuellt mäter nästa gång när jag är v 26+0 så får vi se vad hon säger. Kan inte minnas att jag hade jobbigt med andningen så här tidigt förra gången men man glömmer ju fort.
Har ingen aning om hon kan känna det. Tycker det är läskigt den här gången att jag är så mycket smalare för jag kan känna bebis genom huden hur tydligt som helst. Och det gör ont att trycka där bebis ligger så det är jobbigt när Leon sitter i knät och trycker sig mot min mage för det gör ruggigt ont ibland, och likadant när jag bär honom eller han på annat sätt är hårdhänt mot magen när han busar.
Okej. Du får berätta när du varit hos BM sedan :) Kan tänka mig att man gör det. Ångrar att jag inte noterat mer under veckorna som gått. Spec från start.
Jo men det gör faktiskt jag också ibland. Gör också ont där bebisen ligger då. Ibland ligger h*n med huvudet åt höger. Eller gör det nästan jämt. Kan inte ligga åt höger ens då. Känns superskumt och gör ont :( Hihi busLeon ;)