• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Trasslet

Men.. är det bara jag som inte har nån mage alls ännu? :O Är i vecka 9 (8+3).

• Alltochinget

Nej du är inte ensam. Här är en till med platt mage. Vecka 8+1

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • Lou2

super fina bilder :) men jag e också platt än så länge o ida är jag i v. 9+1  ....  kanske exploderar sen istället :p

• Marsätt

Det beror säkert också på om du har fått barn tidigare.. Jag väntar mitt tredje och har svårt att dölja nu.. är i v. 11

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • Stellan

Eller om du har haft lite put redan innan befruktning. (Som jag ; ) Snart dax för nästa bild från mig tror jag, är så mysigt att kika på varandras små put!

• Alltochinget

Ni som lagt ut bilder, är bilden tagen på morgonen/förmiddagen eller på eftermiddag/kvällen? Det är nämligen väldigt stor skillnad på min mage på morgonen och kvällen. Men antar att det är morgonens mage man får gå efter? Tungan ute Undrar om era magar är putiga även på morgonen?

• Majskorn
    Alltochinget skrev 2011-06-16 09:23:24 följande:
    Ni som lagt ut bilder, är bilden tagen på morgonen/förmiddagen eller på eftermiddag/kvällen? Det är nämligen väldigt stor skillnad på min mage på morgonen och kvällen. Men antar att det är morgonens mage man får gå efter? Tungan ute Undrar om era magar är putiga även på morgonen?
    Mina e tagna på morgonen eller mitt på dagen....har en från kvällen bara för att visa hur en kvällsmage kan se ut...men den e hemsk hahahaha :)
  • Alltochinget

Här är min mage 8+0. Händer inte mycket här inte, men nån gång måste man ju börja Glad
  • Majskorn
    Alltochinget skrev 2011-06-16 09:54:48 följande:

Här är min mage 8+0. Händer inte mycket här inte, men nån gång måste man ju börja Glad
    Det kommer säga "PLOPP" bokstavligen när den väl kommer :)
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"