• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Lufsan

Vet att det inte var så länge sen jag la upp. Men det är så roligt! Skrattande

V. 6+4

Det putar ordentligt nu. Blivit som en liten kula! Skrattande
    En dag i sänder.
  • Millenia

Här kommer uppdatering på magen :)
    v 7+6
  • stjierna

Ni har så fina magar, allihop!

Jag har följt denna tråden ett tag nu, och ska också har bebis (om allt går bra) i januari - men jämfört med er ser jag ut som ett berg så jag har inte vågat ta mod till mig att lägga upp magbild ännu ;) går in i v 8 idag och ser ut som en blandning av höggravid och smällfet - toppen! ;) 

• Millenia
    stjierna skrev 2011-06-07 13:02:09 följande:
    Ni har så fina magar, allihop!

Jag har följt denna tråden ett tag nu, och ska också har bebis (om allt går bra) i januari - men jämfört med er ser jag ut som ett berg så jag har inte vågat ta mod till mig att lägga upp magbild ännu ;) går in i v 8 idag och ser ut som en blandning av höggravid och smällfet - toppen! ;) 
    Tror nog att du har minst lika fin mage som andra!
    Och alla ser olika ut... Min syster sa att det inte skulle synas på mig förens i v 20... Men de stämde ju inte ;P
    Men förhoppningsvis så kanske de växer snabbt tidigt och sen avstannar det lite sen :P
  • stjierna

Ja, här har ni då min "lilla" mage... förstår ni att jag känner mig stor när jag bara var aningens större i VECKA TRETTIOETT med sonen?!?! ;)
    bilderna är tagna i samma spegel, i samma rum, i samma tröja med nästan två års mellanrum,, 
  • Millenia

Jättefin mage!!!!
    Jag blir så avundsjuk! Jag vill också att min ska vara rund och fin!
    Men du ska inte känna dig smällfet, för det är fint att vara gravid!
    Och de kan ju vara så att du växer fort nu men att det avstannar lite sen?

• stjierna
    Millenia skrev 2011-06-07 16:35:08 följande:
    Jättefin mage!!!!
    Jag blir så avundsjuk! Jag vill också att min ska vara rund och fin!
    Men du ska inte känna dig smällfet, för det är fint att vara gravid!
    Och de kan ju vara så att du växer fort nu men att det avstannar lite sen?
    jag känner mig smällfet för att det känns "stort" för att bara vara i v 8... vi hade inte tänkt berätta för någon på lääääänge, men det inser jag ju att det kan vi glömma - folk har ju ögon!
    som sagt, med sonen fick jag mage i v 23 typ, och sen blev den inte speciellt stor. jag visste att vid andra barnet så kommer magen snabbare (oftast) men såhär snabbt var jag inte direkt beredd på :P  
  • stjierna

och när jag tänker efter så är ju det där inte ens en bebismage - det är en svullen tarmmage. herregud. haha.

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"