• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Millenia
    stjierna skrev 2011-06-07 16:38:04 följande:
    jag känner mig smällfet för att det känns "stort" för att bara vara i v 8... vi hade inte tänkt berätta för någon på lääääänge, men det inser jag ju att det kan vi glömma - folk har ju ögon!
    som sagt, med sonen fick jag mage i v 23 typ, och sen blev den inte speciellt stor. jag visste att vid andra barnet så kommer magen snabbare (oftast) men såhär snabbt var jag inte direkt beredd på :P  
    Nej det är väl inte så smidigt om man vill vänta med att berätta :P
    Jag ville också vänta... Men folk ser lite konstigt på mig, och dom i skolan har redan börjat fråga :P
    Tur det är sommarlov snart ;)
  • Lufsan
    Majskorn skrev 2011-06-07 10:36:51 följande:
    Vecka 9

Veckans bild :)
    Vilken fin bebis mage!!!! 
    En dag i sänder.
  • stjierna
    Millenia skrev 2011-06-07 16:40:46 följande:
    Nej det är väl inte så smidigt om man vill vänta med att berätta :P
    Jag ville också vänta... Men folk ser lite konstigt på mig, och dom i skolan har redan börjat fråga :P
    Tur det är sommarlov snart ;)
    ja, som sagt, det är inte lätt att dölja längre direkt :P folk tittar både en och två gånger men vågar inte riktigt fråga... jag hade gärna väntat med att berätta till vecka 18 efter RUL eller liknande, men det kan jag nog glömma :P

sambon började undra om det kanske finns två därinne... 
  • Millenia
    stjierna skrev 2011-06-07 16:46:19 följande:
    ja, som sagt, det är inte lätt att dölja längre direkt :P folk tittar både en och två gånger men vågar inte riktigt fråga... jag hade gärna väntat med att berätta till vecka 18 efter RUL eller liknande, men det kan jag nog glömma :P

sambon började undra om det kanske finns två därinne... 
    Ja de säger min mamma med "Är du säker på att det inte är två?"
    Men eftersom de här blir vårat första barn så hoppas jag att det inte är mer än en :P
    Vore lite jobbigt att gå från inga barn till 2... Speciellt eftersom vi för tillfället bor i en tvåa :P
    Blir lite short om space ;P
  • roxylady

Ska också lägga upp en bild sedan när min mage inte bara är svulllen utan när det blivit en riktig bebismage :)

• Alltochinget

Jag väntar också med bild. Än så länge är den platt på morgonen men uppblåst på eftermiddagen/kvällen och då ser jag gravid ut. Men jag vet ju att det inte är nÅn bebismage eftersom den är platt morgonen efter :)

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • Mimmlas

Så här kan det gå när inte haspen är på som pappa säger.
    Kan ju säga att jag har liiite svårt att dölja magen på jobbet, jag börjar få slut på stora bylsiga kläder som inte är varma.
    Här i v 11. Får se hur lång tid det tar innan jag rullar fram.
    Foglossning har jag antagligen fått också, men vad kan man förvänta sig när kroppen kör expansionspaket 3000.
  • Syoss

Åh vilken superfin mage! :) Jag är lite avis faktiskt^^ Är i v.9 så det är påväg för mig med men jag ser mest fet ut bara haha.

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"