• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • minjalin
    fröken nilsson skrev 2011-08-20 11:14:15 följande:
    låter precis som våran bm. när jag läste på kallelsen lät det som om det skulle vara tyst som i graven för att bm skulle kunna koncentrera sig. o så hade dom ju lagt till att "svåra besked kan komma att behöva lämnas" hua rysning!! så man pustade ut för var gång man fick ett "allting ser fint ut" jag tror också vi får en pojk. en känsla som jag har bara.. sen då med risk för att låta lite tramsig så har jag ju då gjort den här kinesiska kalendern o även när det ändrats i datum så blir det pojk varje gång så blev jag spådd en gång o då sa spåtanten att jag skulle få först en pojke o sen en flicka ;) hahaha. jag baserar inte min känsla bara på det dock får jag väl tillägga!

Hehe, nä enligt den där kalendern skulle sonen vart en flicka och den i magen ska också vara en flicka medan jag är ganska bergis på att det är en pojk :p Men det är roligt att göra sånna test och gissa. Gjorde massa sånt med sonen :p Jag hade ingen känsla med sonen men alla andra sa att det skulle bli en pojke (även kunde ri butiken jag jobbar och så) men denna gången var jag bergis på pojke redan före rul :p Blir spännande att se vad som slutligen tittar ut ur oss :p
  • Carolaj83

tjocka jag i väldigt stor baby sitter, vecka 19(18+5)
    Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • Pebbles82

Är fortfarande så avundsjuk på era magar, men hoppas kunna bidra med en egen inom några veckor! På torsdag är det iaf RUL! 
    V 18+1 idag!  

• LillaEko

Magen i fredags, v21 (20+0) Men tycker den ser mycket mindre ut på bild än i verkligheten.
  • Someday
    LillaEko skrev 2011-08-21 12:18:08 följande:

Magen i fredags, v21 (20+0) Men tycker den ser mycket mindre ut på bild än i verkligheten.
    Den är söt! Om en vecka är den större =)
    Syns att du är gravid!!
  • iwannarock

Vilka fina magar ni alla har .

Och jag har ju skrivit flera gånger att jag ska lägga in bilder men har knappt tagit några bara dom första veckorna men nu jäklar, på tisdag går jag in i vecka 18 och SKA ta bilder varje veckka och kommer lägga upp bilder här

• zatori

Majskorn: Åh, så söt! Själv ska jag iväg på RUL om en timme!

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"