• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Ms J

Vilka underbara magar! Får se om jag kan få upp en bild själv en dag!

• Prinzessan
    Fridaj skrev 2011-08-13 16:00:58 följande:
    Det är en så häftig känsla att se det lilla livet i magen röra sig :)
    Ja det är det verkligen! Jag känner ofta att bäbisen rör sej men nu såg man ju att den rör ju sej nästan hela tiden fast det känner man ju inte. :)
  • hilde

v 18. Tog tid innan den kom men på kvällen är den faktiskt rund och fin, morgonen syns den inte så mycket ännu dock.
  • Cia80

Här kommer en snygg bild från mig Vecka 19 (18+?)
  • olgitha
    Majskorn skrev 2011-08-11 15:07:36 följande:
    v. 18 (17+5) senare på kvällen fick min skeptiska make en riktig känga på handen då han kände bebis för första gången (han trodde inte man kunde känna så mkt så tidigt) mkt rolig bild, glad att jag lyckats få den!

Ligger du på badrumsgolvet? :) va söt du är!
  • twistedtofit

v 17+2
    Magen sitter mkt lägre nu än när jag väntade sonen. Det känns, för jag är ständigt kissnödig. Igår fick sambon känna spark genom magen!
  • nya mamman

V. 19+2... och ikväll tyckte jag att jag såg på magen när bebin sparkade!!! Jag har ju moderkakan i framvägg så jag känner inga tydliga sparkar än men det kommer väl =)

• zatori

Färsk bild från idag. :) Det känns som att magen börjar bli lite rundare nu. Känner mig liksom spänd/hård i övre delen av magen, mer än i nedre nu. Någon som känner igen det? Bilden är från Vecka 17. (16+6)
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"