• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • zatori

Tack leia! Jo, den blev fin. Synd bara att man inte får mer än EN.

• minjalin
    zatori skrev 2011-08-22 19:14:00 följande:

Okej? Här får man nog så många man vill men dom kostar 60 kr styck så tycker det får räcka med en då. Men vi fick två fast dom ser typ likadana ut fast den ena ser lite mer inzoomad ut eller så fick vi två den här gången för att dom blev så dåliga :p Sist fick vi bara 1 när vi betalade 60 kr men den var å andra sidan jättebra.
  • zatori

leia: Jaha! Jag tror iallafall att vi bara får en. Hon sa inget annat. Hade gärna haft en lite mer närbild eller en annan vinkel också, men den jag fick var ju jättefin så jag klarar mig. :)

• minjalin
    zatori skrev 2011-08-22 19:54:28 följande:

leia: Jaha! Jag tror iallafall att vi bara får en. Hon sa inget annat. Hade gärna haft en lite mer närbild eller en annan vinkel också, men den jag fick var ju jättefin så jag klarar mig. :)

Ja man tittar ju inte så mycket på dom där bilderna sen när ungarna är födda ändå ;) Mest roligt i början att visa för alla och så :p Vi filmade lite på vårat ultraljud också men bara lite i slutet när hon tittat klart så man ser mest hjärtat som slår och att den sparkar lite.
  • zatori

leia: vi filmade också litegrann faktiskt. Roligt att titta på nu innan bebisen kommer.

MaHo89: Jättesöt är du! :)

• olgitha
    zatori skrev 2011-08-22 19:14:00 följande:
    Oj första UL fick jag sex bilder med mig hem, andra gången fick jag tre + att hon ansträngde sig för att ge oss en ansiktsbild. Så olika det kan va du! Hela kylskåpsdörrn är tapeteserad :)
  • zatori
    olgitha skrev 2011-08-22 20:50:35 följande:
    Oj första UL fick jag sex bilder med mig hem, andra gången fick jag tre + att hon ansträngde sig för att ge oss en ansiktsbild. Så olika det kan va du! Hela kylskåpsdörrn är tapeteserad :)
    Beror kanske på vilket landsting man tillhör. Vilket tillhör du?
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"