• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Frökenolson
    LillaEko skrev 2011-10-30 17:21:11 följande:
    Jag hade 27 nu sist, va då i v 29+3

jag tror mitt kommer ha ökat några cm till nästa måndag, det känns så i allafall..
  • missable
    roxylady skrev 2011-10-30 18:09:46 följande:
    Oj.. jag hade 27 och var då i 26+3.. då kanske jag blir för stor sedan då :(
    vi har samma, på samma vecka med =)
  • Heavenlie

Går in i vecka 31 idag, så 30 fulla veckor av 40. Eller 42 om det "vill sig illa". Men hellre det kanske än att Lill* Bus kommer tidigare. + 11 kg. Två besök i denna veckan, sjukgymnasten på onsdag (foglossning=aj!) och läkarbesök för förlossningsplanering samt ev sjukskrivning på torsdag. Ska också kolla med UL om de kan se varför Skrutt rycker och far så mycket i magen. Inte hickar alltså, det gjorde ju Elma med, utan riktigt rycker, hårt och bort och fram flera sekunder innan det slutar. Hoppas att inget är fel. Känns bara lite konstigt.

• Frökenolson
    LillaEko skrev 2011-10-30 20:00:49 följande:
    Ska du den 14/11 till Bm? Jag med :)

Ska dit den 7:e om jag minns rätt =)
    men vi har bf rätt nära varandra tror jag, jag har den 3:e
  • Frökenolson

fin mage du har heavenlie, säkert inget att oroa sej för med magen, tycker också det är lite skumma rörelser ibland, känns lite vasst nästan, har lugnat sej lite nu och bufflar mer...

• LillaEko

Jag räknade ju själv på 3/1 men enligt ul flyttade de mig till 5/1. Så våra bf är verkligen nära :)

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"