• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Tigrino
    Marsätt skrev 2011-11-01 20:40:25 följande:
    Ja jag var i väg i v.29 så ring och kolla
    Det hade blivit något misstag. Så får komma i v.30 för det fanns inga tider Tungan ute
  • elinson
    Liina87 skrev 2011-11-03 10:04:22 följande:
    Tänkte på det med amnings bh, hur vet man vilken storlek man ska handla? Finns det något speciellt man ska tänka på?
    MIn har ju inte växt sådär våldsamt men när jag blev tvungen att köpa ny BH så köpte jag en ammningsbh även om jag inte kommer kunna ha den direkt efter förlossningen så tänker jag att jag kanske kan ha den längre fram i vår om allt fungerar som det ska och som jag har tänkt (hahaha)..
  • Tigrino
    Tänkte på det med amnings bh, hur vet man vilken storlek man ska handla? Finns det något speciellt man ska tänka på?
    Jag köpte en kupstorlek större, en billig på Kappahl innan bebisen var född. Men man vet ju inte hur stora brösten blir, så allra bäst är väl att köpa en dyrare och bättre när mjölken kommit igång och brösten inte är som meloner längre
  • got2b
    Jag köpte en kupa större. Köpte tvåpack på H&M med mjuka kupor så de kan väl töja sig lite om det skulle vara så. Sen får jag se efter bebis är född. Inte säkert man kan amma. Men tror inte att de blir större än D-kupa. (Fast de ömmar fortfarande så jag tror de växer än..)
  • missable

Jag har fått 3½kupor större =( hittar inga Bh som passar... är 75 runt och hamnat på en F/G kupa!

Vågar inte köpa amningsbh än, gör det när ungen är utklämd =) 

• Serendipitet

Min lilla kula i vecka 30+2 (31) Min rumpa tycks ha vuxit lika mycket som magen typ ;) Såg att ni pratade om hur era bröst vuxit - 2 stl här.

Fina magar ni har allesammans :)

Bilden längst ned är på mina flickor <3<3 Syskonkärlek <3   

• Syoss

Mina tuttar har också växt en massa! Hade på gränsen mellan 80 C/D innan, nu har jag växt iaf 2 storlekar. Köpte en amnings BH förra veckan, och det är det bästa köp jag gjort på länge! Den är mjuk och tycker inte åt nånstans. Använder den flitigt redan nu :P
    Lite för stor, så hoppas den räcker sen när bebis är ute :)

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"