• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Heavenlie
    elinson skrev 2011-11-05 23:03:37 följande:

28+1
    Magen växer fort nu! Känns som jag ska spricka vissa dagar... 
    Oj, hurtig bild! Blir nog en på mig nästa gång i soffan med ostbågar på magen eller nåt, haha!
  • elinson
    Heavenlie skrev 2011-11-06 12:55:54 följande:
    Oj, hurtig bild! Blir nog en på mig nästa gång i soffan med ostbågar på magen eller nåt, haha!
    Kunde inte låta bli när det fanns en så bra spegel där ;) 
    Jag försöker fortsätta träna, behöver verkligen de endorfinerna då graviditetshormonerna verkligen gjort mig deppig. Är det inte kroppen så är det knoppen ;)
  • Heavenlie
    elinson skrev 2011-11-06 14:36:03 följande:
    Jag försöker fortsätta träna, behöver verkligen de endorfinerna då graviditetshormonerna verkligen gjort mig deppig. Är det inte kroppen så är det knoppen ;)
    Jag är verkligen avundsjuk! Jag tränar i vanliga fall (inte massor men 1-2 ggr i veckan) men har inte kunnat träna alls under varken denna eller förra graviditeten. Mådde/mår superpissilla så fort jag rörde på mig. Så jag ser verkligen fram emot februari/mars då Skrutten kommer ut i Januari för sen ska det tränas!
  • LillaEko
    elinson skrev 2011-11-06 14:36:03 följande:
    Ja de där endorfinerna är bästa medicinen =) Är evigt tacksam att jag fortfarande kan och orkar träna!
  • elinson
    Heavenlie skrev 2011-11-07 07:11:16 följande:
    Jag är verkligen avundsjuk! Jag tränar i vanliga fall (inte massor men 1-2 ggr i veckan) men har inte kunnat träna alls under varken denna eller förra graviditeten. Mådde/mår superpissilla så fort jag rörde på mig. Så jag ser verkligen fram emot februari/mars då Skrutten kommer ut i Januari för sen ska det tränas!
    hehe det är ju inte direkt så jag pressar mig och ger järnet, men det känns otroligt fint för psyket att få röra lite på sig.  Du är snabbt tillbaka, kroppen har ju bra muskelminne ;) 
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"