lchf
Hej alla som kämpar på med LCHF.
Tänkte vi kan ha ett litet fotum där vi kan byta erfarenheter och recept m.m.
Välkimna alla som vill.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-18 19:59
menade "forum" Hi,hi...
Hej alla som kämpar på med LCHF.
Tänkte vi kan ha ett litet fotum där vi kan byta erfarenheter och recept m.m.
Välkimna alla som vill.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-18 19:59
menade "forum" Hi,hi...
*favoriter*
Ja vor jätte intresserad av att byta ut mat scheman ,har så svårt att komma på=)))
Jag är gärna med, har ätit efter LCHF i tre veckor nu och blivit av med 4,2 kg än så länge ;)
Hej och tack för att ni svarat ioch vill vara med o tipsa varandra. Jag återkommer med recept i veckan. Just nu renoverar vi för fullt. Men bra kämpat med lchf.... Ha en bra söndagskväll//Nilla
Idag har jag ätit vitkålscarbonara, var ingen större skillnad att byta ut pastan emot vitkål , hur gott som helst verkligen :)
Hej. Vitkål som pasta. Låter spännande. Det måste testas här med. Tack för tipset. Jag kör ed blomkol och broccoli till det mesta. Gott det med. Hej så länge.//nilla
Jag gjorde min första äggmjölk igår! Ägg, smör, vatten, pulverkaffe och det blev supergott! Enda, och ganska stora, misstaget var att jag inte använde osaltat smör, kaffe med salt är ingen höjdare direkt haha! Gjorde om och gjorde rätt idag och det blev som en perfekt latte!
Oh, har du lust att skriva receptet candylicious?
Äggmjölk med kaffsmak. Ja, det kanske är gott. Har hört talas om äggmjälk men det låter så otäckt. Smakar säkert ok med kaffe i . Det måste också testas. Tack snälla för tips;) Nilla