Inlägg från: Dreams Never Ends |Visa alla inlägg
  • Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • Dreams Never Ends
    onoff skrev 2011-05-19 11:53:14 följande:
    För att det är skönt att vädra boobsen!
    ???
  • Dreams Never Ends
    Mariohn skrev 2011-05-19 11:54:46 följande:
    Varför sola utan byxor? Har folk ingen respekt för sina knän
    Försöker du vara smart nu eller? Du tycker alltså att bröst och knän är samma sak? tsss
  • Dreams Never Ends
    varfördåför skrev 2011-05-19 11:55:03 följande:
    för att ränderna efter överdelen syns betydligt mer än de efter underdelen? jag ahr aldrig så urringade byxor att bikinilinjen syns.

och varför skall jag ha bekini då min man slipper vi har typ sama kupstorlek.. väldigt orättvist!!!
    Så du solar alltså topless?
  • Dreams Never Ends
    varfördåför skrev 2011-05-19 11:58:52 följande:
    nej, det gör jag inte, jag solar inte alls, men jag motsätter mig att jag inte skulle ha samma rätt som min man att göra det om jag ville.
    Därför att kvinnobröst är sexualiserade men inte mäns bröst på samma sätt.
  • Dreams Never Ends
    viseversa skrev 2011-05-19 12:01:17 följande:
    är du rädd att din karl ska glo eller ts? och tycka den andra tjejens bröst är snyggare än dina? Annars fattar jag itne varför du bryr dig så mycket. deras kroppar deras val. Sköt du ditt och oroa dig itne så mycket för vad andra gör. 
    Min karl har aldrig sett någon tjej sola topless så nej, inte alls. Och tycker man om sina bröst så blir man inte svartsjuk på andra, och jag tycker om mina bröst. Verkligen! Jag skrev ju i TS att jag inte stör mig på dte men att det gör mig mest besviken på mänsligheten och blir inte dte minsta svartsjuk. Snarare känner jag mig stolt att ha respekt nog att inte visa brösten för alla karlar på stranden och enbart för min älskade. Han skulle bli skitförbannad om jag slet av mig bh:n på stranden....
  • Dreams Never Ends
    varfördåför skrev 2011-05-19 12:08:03 följande:
    varför skulle han det? jag skulle bli rädd om min man hade så starka åsikter om min kropp.
    Därför att han kanske inte vill att andra gubbar sitter och kåtar på mig? Han älskar mig över allt annat, men han vill ha mig för sig själv och det får han så gärna.
  • Dreams Never Ends
    Mariohn skrev 2011-05-19 12:42:55 följande:
    Vi? Vad sägs om att du talar för dig själv och alla andra talar för sig själva? Uppenbarligen har du ju fel. Det är bara att läsa. 
    Vi = samhället, och i samhället är bröst sexuella, spelar ingen roll vad du tycker.
  • Dreams Never Ends
    varfördåför skrev 2011-05-19 12:48:27 följande:
    jag bor i västerbotten vars ligger närmaste nudistbadet för mig, kan du kolla det? känns inte som att de växer på träd de ställena...
    Stöcksjö
  • Dreams Never Ends

Jag skulle aldrig sola tsm med en kompis om hon tog av sig toppen. Vill inte att folk ska tro att jag är likadan :S

Svar på tråden Varför sola topless?