Inlägg från: Dreams Never Ends |Visa alla inlägg
  • Dreams Never Ends

Varför sola topless?

varfördåför skrev 2011-05-20 10:38:33 följande:
    fortfarande tror jag inet att någon kan styra sina känslor och tankar och det bör vara svar nog?

men sex är inte allt i en relation och du kan påstå hur många ggr du vill att ni älskar varandra mer för att ni inte (hur ni nu styr det) tittar på andra människor och värderar dem efter utseende då det är helt naturligt att göra så, än vad jag och min man göra som har en betydligt djupare kärlek än de som ligger på ytan. Tex tillit och respekt som ni verkar sakna helt då du inte ens får bestämma över din egen kropp utan att karlen blir förbannad.
    Jag skulle bli lika besviken på honom om han drog fram sin snopp framför någon tjej. Det är respekt att INTE visa upp sina privata delar när man är tsm med ngn. Visar man dessa delar saknar man totalt respekt för sin partner.

Och nej, för oss är det inte normalt att titta på andra, varken sexuellt eller utseendemässigt. Kanske när jag var lite yngre, men när kärleken är så stark att den riktigt brinner i hjärtat så har man inget behov av att kolla på andra. Hoppas du får uppleva detta en dag. Det önskar jag alla :)
  • Dreams Never Ends
    EramthgiN skrev 2011-05-20 10:39:52 följande:
    Jag kan förklarar för dig. Sex och kärlek är två skilda saker.
    Att titta, du vet när man går omkring med öppna ögon för att inte slå ihjäl sig är inte samma sak som att älska någon.
    Att tycka att någon eller något är snyggt/ser bra ut är inte samma sak som kärlek...
    Okej, du kanske tycker så. Men jag har faktiskt aldrig upplevt den känslan. För mig är sex och kärlek samma sak. Även för mannen.
  • Dreams Never Ends
    MattiasH skrev 2011-05-20 10:49:23 följande:
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-20 10:34:29 följande:
    Joo... men jag kan verkligen inte förstå vitsen med att kolla sexuellt på andra då man älskar någon. Kan du förklara det för mig? Eller ni kanske lever i någon halv-kärleks-relation?
    Det låter som en separat tråd egentligen, men jag tycker att det är klart att man kan tycka att någon annan än den man är kär i är vacker?

Man kan också tycka att någon är sexuellt attraktiv utan att för den skull vara otrogen, jag tror att det är att sätta lite väl hård press på sig själv att tvinga sig till att inte tycka att någon annan är vacker.

Jag älskar min fru och mina barn över allt annat i livet, och det förändras ju inte bara för att jag eventuellt skulle tycka att någon annan är vacker eller sexig?
    Förstår hur du tänker. Men jag behöver inte sätta ngn som helst press på mig själv för att inte tycka att ngn annan är sexuellt attraktiv eller vacker. Det blir bara automatiskt så att jag bara ser min man då jag älskar honom så det gör ont. Jag ser lixom inte andra människor på dte sättet. Dom lixom suddas ut i min hjärna. Det känns verkligen fint.
  • Dreams Never Ends
    EramthgiN skrev 2011-05-20 10:51:16 följande:
    Nej sex och kärlek kommer aldrig bli samma sak. Kärlek är en känsla och knulla är en aktivitet ok?!

Sedan är det en annan femma vad du känner för den du ligger med och vilka känslor som uppkommer via sexet.
    Ja men aktiviteten knulla utför jag inte om jag inte älskar någon. Så på det sättet hör dte ihop och är "samma sak"
  • Dreams Never Ends
    Uliise skrev 2011-05-20 11:01:38 följande:
    Men varför är det Ok för män att gå barbröstade men inte för kvinnor?
    HAHAHA lämna tråden snälla
  • Dreams Never Ends
    alvaereva skrev 2011-05-20 11:06:54 följande:
    Tyckte också så om Tara förr, men efter scenen med henne och Jax på toaletten, mot väggen...... Ja då började jag nog tänka om
    Vilken tv-serie snackar ni om?

btw, visade hon brösten i den scenen? xD
  • Dreams Never Ends
    varfördåför skrev 2011-05-20 11:20:51 följande:
    sons of anarchy (vill skriva acadamy helatiden, känns som en annan genre), nej hon visar inte brösten men han visar rumpan dock :-P

om jag tänker på det så är det nog mäst manliga rumpor man får se om man tänker hud i den serien.
    Okej :) Så man får inte se bröst alls?
  • Dreams Never Ends

En fråga till er topless-solare. Så ni tycker det är värt att sola topless utifall att någon skulle fota er? Jag skulle inte tyckt det var värt risken. För toplessfotning är ganska vanligt.

• Dreams Never Ends
    varfördåför skrev 2011-05-20 13:31:34 följande:
    jag vill inet bli fotad i bikini heller, eller i overall heller för den delen för jag blir så grymt dålig på bild. Jag vill inte att någon har kort på mig alls, oavset.
    Givetvis inte. Men det är vanligare att folk fotar kvinnor utan bh och OM man nu blir smygfotad så känns det väl ändå bättre att inte ha tuttarna i vädret?
  • Dreams Never Ends
    LjubaviMoja skrev 2011-05-20 13:57:30 följande:
    Overall är jo verkligen jättesexigt och komemr verkligen komma upp på nätet :-P
    Haha eller hur...

Hur kan overall och bröst vara samma sak lixom... njaaa då blir jag nog hellre fotad i overall.
Svar på tråden Varför sola topless?