Inlägg från: Dreams Never Ends |Visa alla inlägg
  • Dreams Never Ends

Varför sola topless?

varfördåför skrev 2011-05-20 14:00:04 följande:
    varför inte? jag tycker absolut inte dte är sexigt med men i latex med en stor kula i munnen men hjälp så mycket bilder det finns på sådana.. eller styr dina preferenser hela nätet?
    Nu går du för långt.....
  • Dreams Never Ends
    HäxanSurtant skrev 2011-05-20 14:15:17 följande:

Ingen risk, TS är muslim.. Nakna bitar av hud är farligt...
    Vem har sagt att jag är muslim? Sluta anta saker. Du skämmer ut dig.
  • Dreams Never Ends
    201201232 skrev 2011-05-20 21:00:29 följande:
    För att jag vill ha snygga solbrända bröst när jag ammar offentligt. 
    HAHAHAH
  • Dreams Never Ends
    MrsD skrev 2011-05-20 17:08:59 följande:
    Nu kommer sakert nagon komma med det utjatade argumentet "men det ar skillnad pa brost och konsorgan". Cool
    Haha jaa.... så typiskt.... Själv visar jag varken bröst eller könsorgan offentligt.
  • Dreams Never Ends
    MrsD skrev 2011-05-20 21:47:39 följande:
    Men nackdelen ar att de som vill visa brosten inte far lika mycket uppmarksamhet pa nakenbad, for dar ar alla nakna!
    Nää det är sant! Men varför inte bara klä av sig naken när man ändå håller på lixom? Det kan ju bli vita ränder Förvånad
  • Dreams Never Ends
    MrsD skrev 2011-05-20 21:51:04 följande:
    Japp och vissa klarar faktiskt inte av vita rander! Gråter
    Sorgligt att man hellre visar upp sina privata delar på offentligehten än att få ränder :/

Jag hatar också ränder, men jag anser att har man någorlunda respekt för sig själv och sin partner slänger mna inte bara bh:n sådär Flört Skulle förövrigt aldrig ens tänka tanken!
  • Dreams Never Ends
    MrsD skrev 2011-05-20 22:23:05 följande:
    Man gor ju som man vill. Jag bryr mig inte ett dugg om jag ser nagon som ar topless, det hander dock ALDRIG har dar jag bor. Det ar forbjudet.
    Och att vissa klacker ur sig att man ar avundsjuk och har daligt sjalvfortroende om man inte gillar/solar topless far mig bara att skratta. Jag VET att jag ser superbra ut och att jag har en perfekt kropp, och darfor finns det bara EN man som ar vard att se HELA min kropp och det ar min underbara man.
    Håller med dig till 100%
    Jag vet också att jag är jättevacker och garvar när någon påstår att jag skulle vara avundsjuk på dom. Njaa skulle inte tro det.

Vart bor du där det är förbjudet?
  • Dreams Never Ends
    brünnhilde skrev 2011-05-20 22:37:17 följande:
    ts och mrsD vad fint att ni hittat varandra! Då kan ni vara snygga helt ifred i den här tråden.
    Önskar att ni andra också kunde värdera era kroppar på det sättet.
  • Dreams Never Ends
    brünnhilde skrev 2011-05-20 22:47:11 följande:
    jag syftade på ts.
    Är ledsen om du uppfattade det på ett nedvärderande sätt, men egentligen vill jag bara få folk att se mer på sin kropp med värdighet. Älska era kroppar! Värdera dom högt!
Svar på tråden Varför sola topless?