• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • 09Lias

För att det är mer accepterat utomlands. Där är det inte så många som du som blir besvikna för att man visar rattarna lite, Vem fan har akdrig sätt ett bar bröst? Det är väl ingen big deal?

livetsunderbarastunder.bloggplatsen.se/

• Lincon

Att andra är stolta över sina kroppar och gärna visar dem, vad är fel med det? Mer än att andra kvinnor blir avundsjuka kanske när deras gubbar glor på tjejen utan bikinitopp istället för på dem Drömmer

Jag vet att jag vet, men jag vet det inte just nu
  • snorkan

Sen finns det vissa som har brösten ner till naveln, som åxå dundrar fram över beachen....man tappar ju ALL aptit om man för tillfället skulle sitta och äta på någonting....

På en allmän badstrand tycker jag att man ha lite mer respekt för varandra.

Vill man sola naken alt toppless kan man väl åka till en nudist strand eller?

• viseversa

är du rädd att din karl ska glo eller ts? och tycka den andra tjejens bröst är snyggare än dina? Annars fattar jag itne varför du bryr dig så mycket. deras kroppar deras val. Sköt du ditt och oroa dig itne så mycket för vad andra gör. 

• Bordeaux

Jag solar topless ibland när jag är ensam hemma och ingen kan se mig.

• La Lola

Men så jävla speciella är väl inte ett par pattar så att de måste döljas?

Äh, låt folk sola topless om de vill.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Helle333
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-19 11:52:15 följande:
    Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?
    Men om man solar toppless är man ju inte naken. Då har man ju fortfarande bikinitrosorna på si.
    När jag var yngre och kunde gå utan BH så tyckte jag helt enkelt att det var gött att kunna sola topless, sedan läste jag av situationen innan jag drog av BHn. Nu kan jag inte sola utan BH eftersom jag får ont i brösten av att vara utan (skaffa inte stora bröst). Mina bröst är mina, ingen annans, jag tycker inte jag behandlade min kropp respektlöst när jag solade topless. Men jag har ju inte samma åsikt som du om kroppen så....
  • starlight
    snorkan skrev 2011-05-19 11:57:20 följande:
    Jag solar aldrig topless såvida jag inte är på en strand där jag är ensam, jag tycker mest det är pinsamt med tjejer som springer omkring och visar upp sig.

Vill inte visa upp mig för  äckliga gubbar som sitter och smyg runkar under badlakarnet.

HAHAH!PRECIS vad jag tänkte! varför förse dem med det? Usch vad äckligt!
  • varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-19 11:59:50 följande:
    Därför att kvinnobröst är sexualiserade men inte mäns bröst på samma sätt.
    det är ju rumpor också och i de flästa bekinibyxor visar du hala skinkorna, mend dte är ok?

ådriga armar och biseps på killar är också sexualiserade men dom får flacha så mycket de vill?

kanske dags att sluta sexualisera brösten så att alla bebisar därute kan få äta sin mat i lugn och ro, och de som vill kan slippa vita räder efter bekinin..
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • Dreams Never Ends
    viseversa skrev 2011-05-19 12:01:17 följande:
    är du rädd att din karl ska glo eller ts? och tycka den andra tjejens bröst är snyggare än dina? Annars fattar jag itne varför du bryr dig så mycket. deras kroppar deras val. Sköt du ditt och oroa dig itne så mycket för vad andra gör. 
    Min karl har aldrig sett någon tjej sola topless så nej, inte alls. Och tycker man om sina bröst så blir man inte svartsjuk på andra, och jag tycker om mina bröst. Verkligen! Jag skrev ju i TS att jag inte stör mig på dte men att det gör mig mest besviken på mänsligheten och blir inte dte minsta svartsjuk. Snarare känner jag mig stolt att ha respekt nog att inte visa brösten för alla karlar på stranden och enbart för min älskade. Han skulle bli skitförbannad om jag slet av mig bh:n på stranden....
Svar på tråden Varför sola topless?