• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • Mariohn
    Jäjd skrev 2011-05-19 12:19:49 följande:
    Niqab ju!

Haha.. slem Kräks
    Det förvånar mig inte om det finns karlar som går igång på niqab faktiskt. Det finns folk till det mesta. Det bästa vore kanske om alla kvinnor hölls inlåsta i en källare. Så att ingen rånkar!
  • Rakad Apa

Haha, besviken på mänskligheten? *garvar så jag pissar på mig!*

Formerly known as Rakad Apa
  • varfördåför
    Mariohn skrev 2011-05-19 12:23:43 följande:
    Det förvånar mig inte om det finns karlar som går igång på niqab faktiskt. Det finns folk till det mesta. Det bästa vore kanske om alla kvinnor hölls inlåsta i en källare. Så att ingen rånkar!
    finn sju män som helt uppenbart tänder på kvinnor inlåsta i källare också så det funkar inte häller tyvärr..
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • brünnhilde

Ju mer man skyler något desto mer laddat blir det.
    I sverige är kroppar inte speciellt laddade sexuellt jämfört med andra länder. Skönt tycker nog många som får vara som de vill.

• Mariohn
    varfördåför skrev 2011-05-19 12:25:36 följande:
    finn sju män som helt uppenbart tänder på kvinnor inlåsta i källare också så det funkar inte häller tyvärr..
    Fan...jag visste att min teori brast någonstans
  • varfördåför
    varfördåför skrev 2011-05-19 12:25:36 följande:
    fins ju män....!   inte finn sju män :-P
  • annmin

Och jag som upplevt det glada 70-talet då i princip alla solbadade topless blir bara förundrad över tidens nymoraliska tendenser... snart har vi väl sedlighetspolis som patrullerar... 

• Mariohn
    Rakad Apa skrev 2011-05-19 12:25:01 följande:
    Haha, besviken på mänskligheten? *garvar så jag pissar på mig!*
    Sluta skratta! Av allt som händer i världen...Våldtäkter som vapen i krig, barnprostitution, tortyr, folkmord, rasism, vanvård av våra äldre, osv osv...är det inte just detta jävla bröstvisande som får en att tappa tron på mänskligheten? Folk RUNKAR ju??  De flesta karlar jag vet har ingen möjlighet att se nakna bröst på nätet, på tv , i tidningar osv. Utan är beroende av att se just kvinnor som solar brösten. Annars skulle de aldrig kunna tillfredställa sina sjuka rånkbehov. 
  • Mariohn
    varfördåför skrev 2011-05-19 12:29:55 följande:
    fins ju män....!   inte finn sju män :-P
    Hahahaha det såg jag inte först men det var ju hysteriskt kul. Då är det lugnt. De är inte så många
  • varfördåför
    Mariohn skrev 2011-05-19 12:31:33 följande:
    Hahahaha det såg jag inte först men det var ju hysteriskt kul. Då är det lugnt. De är inte så många
    nää.. det blev väldigt få men jag tror det finns betydligt fler än sju, men om inte annat så hade väl bara tagit typ fem st som det stått om i media vilket betyder att det ändå är två stycken kvar..
Svar på tråden Varför sola topless?