• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • Lincon
    starlight skrev 2011-05-19 12:05:26 följande:
    HAHAH!PRECIS vad jag tänkte! varför förse dem med det? Usch vad äckligt!
    Tycker du ja, men det kanske är andras sexfantasier
    Jag vet att jag vet, men jag vet det inte just nu
  • varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-19 12:05:38 följande:
    Min karl har aldrig sett någon tjej sola topless så nej, inte alls. Och tycker man om sina bröst så blir man inte svartsjuk på andra, och jag tycker om mina bröst. Verkligen! Jag skrev ju i TS att jag inte stör mig på dte men att det gör mig mest besviken på mänsligheten och blir inte dte minsta svartsjuk. Snarare känner jag mig stolt att ha respekt nog att inte visa brösten för alla karlar på stranden och enbart för min älskade. Han skulle bli skitförbannad om jag slet av mig bh:n på stranden....
    varför skulle han det? jag skulle bli rädd om min man hade så starka åsikter om min kropp.
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • starlight
    viseversa skrev 2011-05-19 12:01:17 följande:
    är du rädd att din karl ska glo eller ts? och tycka den andra tjejens bröst är snyggare än dina? Annars fattar jag itne varför du bryr dig så mycket. deras kroppar deras val. Sköt du ditt och oroa dig itne så mycket för vad andra gör. 
    jag har snygga, stora bröst, till och med. Jag VET hur mycket killar går igång på bröst,aldrig att jag skulle bjuda på det på en allmän strand(inte på nåt allmänt ställe hehe) . Det hör till nudiststränder tycker jag!
  • Dreams Never Ends
    varfördåför skrev 2011-05-19 12:08:03 följande:
    varför skulle han det? jag skulle bli rädd om min man hade så starka åsikter om min kropp.
    Därför att han kanske inte vill att andra gubbar sitter och kåtar på mig? Han älskar mig över allt annat, men han vill ha mig för sig själv och det får han så gärna.
  • viseversa
    Min karl har aldrig sett någon tjej sola topless så nej, inte alls. Och tycker man om sina bröst så blir man inte svartsjuk på andra, och jag tycker om mina bröst. Verkligen! Jag skrev ju i TS att jag inte stör mig på dte men att det gör mig mest besviken på mänsligheten och blir inte dte minsta svartsjuk. Snarare känner jag mig stolt att ha respekt nog att inte visa brösten för alla karlar på stranden och enbart för min älskade. Han skulle bli skitförbannad om jag slet av mig bh:n på stranden....
    Jaha så din kropp tillhör honom? Och du har itne rätt att göra dina egna val om DIN kropp för då blir HAn förbannad. Kja det låter ju verkligen som en gullig kille ts.
  • Lincon
    Alla har vi olika åsikter om allting. Jag hade t.ex. blivit skitförbannad om min man blivit sur för vilka kläder jag har på mig (eller inte)! Såhär föds ju all rasism och fördomar: vi har olika åsikter och vi kan inte acceptera andras.

Du behöver inte gå topless, men du behöver inte heller känna besvikelse eller nedvärdera de som tycker, gör och är olika från dig. Tänk om de har precis samma känslor och tankar om dig? Tycker att du är en nedtryckt kvinna som inte vågar visa brösten lite för då blir din man vansinnig? (bara skrivet som ett exempel).
    Jag vet att jag vet, men jag vet det inte just nu
  • varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-19 12:09:51 följande:
    Därför att han kanske inte vill att andra gubbar sitter och kåtar på mig? Han älskar mig över allt annat, men han vill ha mig för sig själv och det får han så gärna.
    han kanske inte vill? det ska väl han skita fullständigt i? han kan önska att du inte.. men blir han förbannad så är han fel ute och tycker du att det är gulligt så blir jag orolig för dig.
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • Jäjd

Fast utomlands runkar karlarna även fast man har bikini och shorts på sig.

Tycker TS ska vara besviken på det manliga släktet istället, om hon nu prompt måste bli besviken över lite semi-nakenhet.

• Mariohn
    Jäjd skrev 2011-05-19 12:15:43 följande:
    Fast utomlands runkar karlarna även fast man har bikini och shorts på sig.

Tycker TS ska vara besviken på det manliga släktet istället, om hon nu prompt måste bli besviken över lite semi-nakenhet.
    Satt precis och tänkte på det...Det finns karlar som uppenbarligen blir helt kåta av folk som dansar, ska man sluta dansa då? Det finns karlar som blivit alldeles till sig av mina ben fast jag har jeans, ska jag amputera benen eller stanna inne?  

Lita aldrig på en varelse som sprutar slem när den blir glad liksom.  
  • Jäjd
    Mariohn skrev 2011-05-19 12:17:43 följande:
    Satt precis och tänkte på det...Det finns karlar som uppenbarligen blir helt kåta av folk som dansar, ska man sluta dansa då? Det finns karlar som blivit alldeles till sig av mina ben fast jag har jeans, ska jag amputera benen eller stanna inne?  

Lita aldrig på en varelse som sprutar slem när den blir glad liksom.  
    Niqab ju!

Haha.. slem Kräks
Svar på tråden Varför sola topless?