Dreams Never Ends skrev 2011-05-19 12:05:38 följande:
Min karl har aldrig sett någon tjej sola topless så nej, inte alls. Och tycker man om sina bröst så blir man inte svartsjuk på andra, och jag tycker om mina bröst. Verkligen! Jag skrev ju i TS att jag inte stör mig på dte men att det gör mig mest besviken på mänsligheten och blir inte dte minsta svartsjuk. Snarare känner jag mig stolt att ha respekt nog att inte visa brösten för alla karlar på stranden och enbart för min älskade. Han skulle bli skitförbannad om jag slet av mig bh:n på stranden....
Alla har vi olika åsikter om allting. Jag hade t.ex. blivit skitförbannad om min man blivit sur för vilka kläder jag har på mig (eller inte)! Såhär föds ju all rasism och fördomar:
vi har olika åsikter och vi kan inte acceptera andras.
Du behöver inte gå topless, men du behöver inte heller känna besvikelse eller nedvärdera de som tycker, gör och är olika från dig. Tänk om de har precis samma känslor och tankar om dig? Tycker att du är en nedtryckt kvinna som inte vågar visa brösten lite för då blir din man vansinnig? (bara skrivet som ett exempel).