• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • Dreams Never Ends
    La Lola skrev 2011-06-03 13:35:15 följande:
    Skrev jag verkligen så?

Det låter som konstiga människor som gör så oavsett vilken religion de tillhör.
    Nej men sedan skiljer sig ju 50% av alla svenskar så dte är ju inte så konstigt att du tycker att jag är naiv som tror att bara min man ser bilderna(vilket jag vet att han gör) Muslimer skiljer sig bara i högst nödvändiga fall...
  • La Lola
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-03 13:36:58 följande:
    Nej men sedan skiljer sig ju 50% av alla svenskar så dte är ju inte så konstigt att du tycker att jag är naiv som tror att bara min man ser bilderna(vilket jag vet att han gör) Muslimer skiljer sig bara i högst nödvändiga fall...
    Ok.

Skrev jag att du är naiv?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • LjubaviMoja
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-03 13:26:05 följande:
    Japp eftersom du påstår att andra än min man ser mina filmer. Han raderar dom för det första sen är vi muslimer och vi skiljer oss inte i första taget som en del svenskar som skiljer sig för att mannen kom hem 30 min försent än han skulle......
    Tänkte bara ställa en fråga, den kanske är lite fär privat så du behöver absolut inte svara.

Men jag såg att du skrev att du är svensk själv, har du gift dig med en muslim och sen själv konverterat? Är det de isåfall som har fått dig att ha en helt annan insyn till livet?
  • Dreams Never Ends
    LjubaviMoja skrev 2011-06-03 13:38:49 följande:
    Tänkte bara ställa en fråga, den kanske är lite fär privat så du behöver absolut inte svara.

Men jag såg att du skrev att du är svensk själv, har du gift dig med en muslim och sen själv konverterat? Är det de isåfall som har fått dig att ha en helt annan insyn till livet?
    Är svensk men har släkt i Turkiet längre bak men mina föräldrar talar ingen turkiska men är muslimer. Komplicerat men jag känner mig mer turk/muslim ändå.
  • Dreams Never Ends
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-03 13:45:31 följande:
    Är svensk men har släkt i Turkiet längre bak men mina föräldrar talar ingen turkiska men är muslimer. Komplicerat men jag känner mig mer turk/muslim ändå.
    Och varken mamma eller pappa är hel turk utan utblandad med annat
  • LjubaviMoja
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-03 13:45:31 följande:
    Jaha för jag uppfattade dig i en annan tråd som att du är hel svensk med rötter härifrån som du skrev.

Men ok då förstår jag
  • Rakad Apa
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-03 13:19:40 följande:
    Och jag är inte naiv ;)
    HAHAHAHAHAHA Jag dør! Dagens skämt!
  • Plutteli
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-03 13:36:58 följande:
    Jag frågar igen eftersom jag inte fått svar: Har du hört talas om hackers?
    Vad gör ni med telefonen om han byter telefon?
  • LucyStacy

Jag tror iallafall att anledningen till att jag solar toppless är för att jag har så sjukt snygga bröst att jag tror folk hade blivit sårade om jag hade missunnat dem en kik.

• lille Birger
    LucyStacy skrev 2011-06-03 23:19:06 följande:
    Jag tror iallafall att anledningen till att jag solar toppless är för att jag har så sjukt snygga bröst att jag tror folk hade blivit sårade om jag hade missunnat dem en kik.
    Då borde du visa rumpan istället.
  • LucyStacy
    lille Birger skrev 2011-06-03 23:20:43 följande:
    Då borde du visa rumpan istället.
    Det gör jag. Som av en händelse är den också snygg.
  • LucyStacy
    LucyStacy skrev 2011-06-03 23:21:54 följande:
    Ojdå. Missuppfattade BirgerJarl tror jag.
  • LucyStacy
    LucyStacy skrev 2011-06-03 23:21:54 följande:
    Jag menar att jag visar allt jag har och mer därtill. Varför ska jag vara påklädd på en strand och se ut som en inlaggd sill? Jag hatar inte kläder, men vad ska man ha dom till? Kläderna alltså.
  • Åkerbär

Det är ju lite intressant att ställa en fråga i trådstarten och samtidigt tala om vad som är ett godkänt svar eller inte. Jag antar att de flesta som solar topless gör det för att bli bruna, eller för att inte få ränder efter bikinin. Varför får de inte svara det då?

• gummalumman1990

Inge fel med att sola toppless om man tycker det är kul. Själv har jag lite komplex för mina boobisar så jag brukar behålla en topp på. Men ser inget fel med att nån väljer att visa sina. Utomlands är det ju så vanligt så man reagerar ju inte efter ett par besök på stranden.

• lille Birger
    LucyStacy skrev 2011-06-03 23:28:20 följande:
    Jag ser gärna att andra tar av sig med!
    Fast jag är för blyg av mig för att göra det. Skäms
Svar på tråden Varför sola topless?