Inlägg från: Bordeaux |Visa alla inlägg
  • Bordeaux

SoA

Blir det en fjärde säsong?
    Kollar just nu på tredje och den är snart slut

• Bordeaux

Jag röstade på Jax i andra tråden mest på utseendet. Men jag undrar om det inte skulle vara mer spännande med Tig för där känns det som man inte vet vad man har att vänta

9september, dit är det väldigt långt, visas den i Sverige då eller USA?

• Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:21:56 följande:
    USA. Så det gäller att antingen ladda ner eller att ha FX Glad
    Vi bor utomlands så vi laddar ner allt, jag vill inte se på tv som är dubbat.
    9september ska skriva ner det i kalendern tror jag
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:25:02 följande:
    i usa..

jo spennande att ha sex med tig.. man kan ju bli skjuten (av ett gevär då inget annat) (eller jo, annat också iof, men det är ju vanligare)
    Har Tig haft sex med någon som överlevt?
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-22 20:27:58 följande:
    Vad härligt att det inte är text utan dubbat tillochmed. Kräks
    mm det är alldeles underbart, tyska, franska eller italienska. Hatar det, menibland har man tur och man kan välja om man ska se filmen på originalspråk eller dubbat. SÅ jag tror trenden kommer vända snart.
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:29:31 följande:
    haha.. mamman tills hans barn hoppas jag, annars får han inte årets pappa pris om han har adopterat bort ungarna
    Haha, okej en av ganska många. Jag är glad att jag valde någon annan, vil leva några år till
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-22 20:30:38 följande:
    Men var bor du om du får alla de språken på tv?
    Jag bor i Schweiz och de har fyra officiella språk, men rätromanskan räknas inte i tv-sammanhang.
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-23 08:58:24 följande:
    Och för alla er som älskar Jax kan jag ju rekommendera den brittiska serien Queer as Folk Flört 
    Är det den serien med en massa homosexuella?
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:39:39 följande:
    Jag minns den scenen! Den var skojig!
    Bordeaux skrev 2011-05-22 20:35:10 följande:
    Jag bor i Schweiz och de har fyra officiella språk, men rätromanskan räknas inte i tv-sammanhang.
    Hah, jag tänkte för mig själv att du bor säkert i Schweiz, och jag hade rätt! Nu känner jag mig allmänbildad!
    Funkar det där med fyra officiella språk där? I Finland är det ett helvete ibland att få någon service på svenska.
    Funkar och funkar, all samhällsinfo skickas ut på alla fyra språk. Men det gör det inte riktigt för vi sophanteringsboken på tyska bara. Vi bor i tyska delen och då pratar alla schweizertyska, i franska delen förstår de inte så mycket tyska. De läser lite tyska och franska i skolan så tanken är att alla ska förstå varandra, av någon anledning räknas inte italienska och rätromanska. De borde lära sig engelska så hade jag varit nöjd och glad och tyckt att allt fungerar fin fint
  • Bordeaux

Nu har jag sett alla tre säsonger. Stämmer det att Kozick(osäker på stavningen) och Tig är osams pga en hund?
    Lite läskigt var det när Jax nästan hade sex med sin syster. *ryser*

Svar på tråden SoA