Inlägg från: Bordeaux |Visa alla inlägg
  • Bordeaux

SoA

HäxanSurtant skrev 2011-05-23 09:58:19 följande:
    Japp en hund som tigs tydligen älskade mkt om jag fattat rätt, en schäfer tik om jag inte såg helt fel under en frekvens...

Ja det var läskigt, på riktigt, fast jag tyckte samtidigt oehört synd om dom. Kanske för att jag vet hur det är och känns att ha syskon man inte vet något om....
    Jag trodde hela tiden att Kozik haft ihop det med mamman till hans barn eller så. Anade inte att det var hund som heter missy.

De visste inte att de var syskon så det gör lite lite lite mindre äckligt men usch. Tur att de blev avbrutna.
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-23 10:29:33 följande:
    jaj ag fattadet som att dte var för hunden lite sjukt.. typ opie förlåter tig för att han sköt hans fru, men tig kan inte förlåta en snubbe för att det hänt något med hans hund :-P
    Det är faktiskt lite underligt att Tig värderar hunden högre än Opie värderade Donna typ.
    Jag vill nog inte se Jax flirta med killar så jag ska nog inte se den serien
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-23 10:51:58 följande:
    tig och hunden kasnke hade ett förhållande?

och den där andra killen säger ju "jag älskade henne också bara så du vet" så det käns som att de hade henne tillsamans? hmm.. hoppas man får veta i säsong 4
    Det är ju inte omöjligt. Även om det borde vara omöjligt att hitta en kille till som tänder på samma hund i samma område.

Jag vill veta vem som kommer bli nya Unser och kommer Stahls alla lögner komma fram?
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-23 11:03:52 följande:
    Flirta.. haha. Det är en hel del mer naket än så Foten i munnen
    Jo jag vet jag tror jag sett stora delar av den serien för ganska längesen. Ok jag vill inte se Jax vara otrogen mot mig med en kille
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-23 11:12:30 följande:
    han ser ut som han är ihopklippt, en 30årings kropp och en 14årings huvud :-P
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-23 11:09:18 följande:
    hahaha.. ja i samma klubb dessutom

skall unser sluta eller menade du vem som blir polischef, det blir hal (stavas?) altså storebror till han som blev överkkörd.
    Unser slutar ju han städade ju ur sitt rum och la ifrån sig brickan. Storebror Hale som heter Jacob ska inte han bli borgmästare. Men just de de hade ju röstat bort charmings poliskår tillförmån för någon annan poliskår.
  • Bordeaux

Opie är snygg i mössa eller tofs. I utsläppt hår såg han ut lite som ett monster

• Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-23 12:09:12 följande:
    Härligt farlig Oskyldig
    Lite mer seriemördare tycker jag allt
    varfördåför skrev 2011-05-23 12:10:11 följande:
    jag gillar att opie är så stor.. lång och grov, det är manligt *ryser*
    Håller absolut med! Jax nackdel är förutom de tätsittande ögonen att han ser lite feminin ut ibland.
  • Bordeaux

varfördåför och goonie är ni hemmafruar båda två?
    Får jag isåfall fråga hur ni gör för att inte bli galna? Jag har varit distansstuderande hemmafru sen januari och börjar bli galen.

• Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-23 12:45:31 följande:
    haha läs mitt inlägg. Pluggar också distans (slutar nu till sommaren) och jag dör här hemma.
    jag såg det precis när jag postat mitt. Jagär nog som du, gillar tanken på att vara hemmafru eller ah lyxhustru men det är tråkigt i längden.
Svar på tråden SoA