Inlägg från: Bordeaux |Visa alla inlägg
  • Bordeaux

SoA

varfördåför skrev 2011-05-27 10:53:10 följande:
    jag gillar honom ändå, men inte lika mycket såg en intervju med honom där han hade mohaken men inte tatueringarna på huvudet.. det kändes ockås fel
    Tidigare i tråden postade någon troligtvis du . Bilder från "röda-mattan" på bland annat Juice och där var han otroligt snygg, han är riktigt snygg i vanliga kläder också. Men just håret förstör ska han ha hår i säsong 4 måste jag åka över till USA leta upp honom och raka honom i sömnen eller något
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-27 11:12:28 följande:
    nää, detavr någon annan som postade den faktiskt.. typ alla andra har jag postat

hmm.. hoppas i hans sömn och inte din, annars kan han ju börja se väldigt rolig ut
    Det är bäst om han sover annars vet jag ju inte vad som händer.
    Goonie skrev 2011-05-27 11:12:44 följande:
    Nej det kan du anlita mig till Cool
    Kanske är bäst, trots att jag är gift kanske jag skulle få för mig att göra andra saker med honom.......
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-27 11:25:34 följande:
    "Production on 401 starts at the end of the month." hittade jag, skrivet i början av Maj... så då borde de börja filma i slutet av Maj. Och de kan ju inte bli klara med en hel serie på två veckor. *stalkervarning*
    Har de inte redan börjat filma eftersom man kan se bilder från säsong 4, jag kanske tänker hel fel. Jag tänkte att de filmar klart allt nu och sen får de sommarlov och sen sänds det i höst för att folk inte kollar på tv under sommaren lika mycket som i spetember. 
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-27 11:36:09 följande:
    dom är ju just klara med rollbesettningen som jag har förstått dte..
    Okej jag tror nog mer på dig för du har googlat runt mer om SoA än vad jag har, jag har "bara" tänkt
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-27 12:26:25 följande:
    Ja, han som skriver verkar ju vara med och skriva manus till SoA iaf. Har förresten snokat fram adressen där de spelar in de flesta scenerna Oskyldig Snart knackar polisen på dörren och tar mig för förföljelse haha. 
    Bara du fotar allt och lägger upp här så är vi nöjda
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-27 12:52:29 följande:
    men vafaaan.
    Lova att du fixar frisyren på honom när du är därborta
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-27 13:02:02 följande:
    Jag lovar Skål. Och vad roligt att det var just mitt utbrott på hur dåligt det gick att länka som du svarade på heh.
    Den skålar vi för Skål
  • Bordeaux

En fråga, vi "bråkade" igår om missy. Jag har trott att det är hund men gubben är bestämd på att det är en katt. Tyvärr har han raderat avsnitten efter vi sett dem så vi kunde inte gå tillbaka och kolla. Det är alltså Tigs hund eller katt som gjorde honom osams med Kozik.

• Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-05-28 17:32:25 följande:
    Det var väl en hund?
    Tack, då fick jag rätt
    Jag tyckte det var en hund men missy är ju mer ett katt-namn men å andra sidan har jag sällan fel
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 10:21:09 följande:
    Shit, ni har verkligen ett låtsasliv som tar mycket tid! Stressa lugnt... och packa rätt :)
    Morsdag? I Finland hade vi morsdag i början av maj... Skojigt att det är så olika. Tycker du verkligen borde sitta på piedestal, vad tråkig din familj är som inte fixat en sån åt dig!
    Jag dricker inte kaffe men däremot har jag en katt framför mig som slickar mig i pannan och vill att jag betäcker henne Förvånad
    Ring Tig han kan nog hjälpa dig med katten
Svar på tråden SoA