Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

varfördåför skrev 2011-05-22 20:48:45 följande:
    cley har gett det kinesiska horoskopet ett ansickte
    Hahaha. Ett badass awful ansikte. 
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 23:53:03 följande:
    har just sett remember the titans, men nog skulle han ha haft skägg, mössa och skinnväst lagkaptenen
    Eller hur!
  • Goonie

Och för alla er som älskar Jax kan jag ju rekommendera den brittiska serien Queer as Folk Flört 

• Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-23 09:32:46 följande:
    Är det den serien med en massa homosexuella?
    Heh ja. Eller det handlar väl mest om två st. och Charlie Hunnam spelar en tonårskille som blir kär i en av dem och hänger på överallt.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 10:27:47 följande:
    vaaaaa.. var det han? jag såg ju den serien under gey veckan för två-tre årsedan, då visades det på fyran
    Yes. Liten, blond och späd som åmade sig för den populäre gayen Flört
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-23 10:49:10 följande:
    Det är faktiskt lite underligt att Tig värderar hunden högre än Opie värderade Donna typ.
    Jag vill nog inte se Jax flirta med killar så jag ska nog inte se den serien
    Flirta.. haha. Det är en hel del mer naket än så Foten i munnen
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 10:51:58 följande:
    tig och hunden kasnke hade ett förhållande?
    Men yuck Kräks
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 11:05:30 följande:
    jag mins en scen där han sögavden mörke "mannen" i ett sovrum, var de hos någons föräldrar kankse (är ju tre årsedan den gick). den mörke mannen påminner en del om tigs btw i sitt sätt att tänka om sex
    Shit, inte ens jag minns exakta scenen och det är inte såå länge sen jag såg den. 

HÄR HAR NI JAX-FANS! Flört

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 11:10:33 följande:
    hahahahaha.. snygg :-P
    Oja, magtröja är verkligen hans stil. 
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 11:12:30 följande:
    han ser ut som han är ihopklippt, en 30årings kropp och en 14årings huvud :-P
    Hahaha.

Har ni tänkt på att hans brittiska uttal hörs i vissa meningar och ord? Speciellt ord som "can't" med tydligt A. Vet man om att han är britt så hörs det så förbaskat väl Förvånad 
Svar på tråden SoA