SoA

Och min älskade Mike Ness som jag har trott varit stor som ett hus (han ser helt enormt biffig och manlig ut ju) är 1.70. Fan vad bilder ljuger.
Här skulle han kunna vara 1,80 om man vill:
farm4.static.flickr.com/3482/3806660985_40f36ac11b.jpg
Bilden som gav lite perspektiv på saken:
www.89xradio.com/xposed/images/14th_bbash/phat-mike-ness.jpg
Hallå allihop. Jag har inte gett upp tråden, bara solat och badat en massa. Nu är det en vecka till USA-resan och jag sket till och med i att packa ner en mössa med vinterkläderna (vi flyttpackar ju också). Den ska ju med på resan haha.
Förresten, Passionsfrukt, var i Finland bor du? (bara av nyfikenhet)
Måste bara skriva av mig lite. Är ju fortfarande kvar på säsong tre och kollar och GAAAAAH vad iriterad jag blir på att allt ansvar läggs på Tara och inte på Jax när det gäller deras förhållande. När Gemma får reda på att Tara är gravid men att Jax varit otrogen så är det "nemen han är så förvirrad, hang in there, han skulle inte göra så om han visste att du var gravid bla bla bla." Vad är det för jävla inställning? Att hon ska hänga kvar vid honom medan han får göra vad fan han vill PLUS att han stöter bort henne. Nu fick jag spy ur mig lite Och, nej jag har inte kommit så långt på säsongen hehe.
Aaaaahh, vilken säsongsavslutning! Hade en klump i magen innan det kom fram att alla var med på det, när de satt och var skitsura i polisvanen. Men jag vill veta NÄR han berättade. Kan man lista ut det?
Nej hörrni nu börjar det dra ihop sig. Åker till Örebro i morgon och USA i övermorrn. Min mini-aktivitet här i tråden kommer kanske minska en aning. Nu måste jag gå och packa ner mössan i väskan!
ÅÅÅH vilken härlig kvalitet det blev när man laddade upp bilden! Men bara så ni vet, jag håller vad jag lovar MED mössa OCH hoodie (typ) i Death Valley, 40 grader varmt. Nu har halva resan gått men jag verkar inte ha missat för mycket i tråden... haha. Hej hej så länge!