Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

varfördåför skrev 2011-05-31 11:57:52 följande:
    nu har jag vinjettlåten som ringsignal på mobilen
    Vilken? SoA? Oooh, det kanske man skulle skaffa Död
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 12:03:14 följande:
    jepp.. den där om kråkan som flyger rakt eller vad de sjunger
    PERFEKT rakt.
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-31 12:11:41 följande:
    Dexter (Michael C Hall) är 179cm enligt imdb. Kan inte bestämma mig för om det är långt eller kort.
    Det måste väl ändå räknas som medel?
  • Goonie

Och min älskade Mike Ness som jag har trott varit stor som ett hus (han ser helt enormt biffig och manlig ut ju) är 1.70. Fan vad bilder ljuger. Förvånad

• Goonie

Hallå allihop. Jag har inte gett upp tråden, bara solat och badat en massa. Nu är det en vecka till USA-resan och jag sket till och med i att packa ner en mössa med vinterkläderna (vi flyttpackar ju också). Den ska ju med på resan Flört haha.

Förresten, Passionsfrukt, var i Finland bor du? (bara av nyfikenhet) 

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-06-07 08:53:14 följande:
    suck, skrev ett bra inlägg men det försvann :-P

vi hade första riktiga sommardagen igår, det är nackdelen med att bo i det vackra norr, det är så förbannat kallt

folk lär titta konstigt på dig då du står där i din mössa och kräver att bli fotad

och helt allvarligt så måste ni kolla serien game of thrones, serien är sådär men en av männen som är med är betydlit mer än sådär

sharetv.org/images/game_of_thrones/cast/large...
    Och vi har turen att bo några hundra meter från Ölandsbron Skål

Haha jag vet, men som jag skrivit tidigare har jag tänkt ta bilden typ i Death Valley eller någonstans mitt ute i öknen där det inte är så mycket folk. SAMCRO lär ju ha åkt där när de ska till Las Vegas-klubben. Eller jag kanske bara har fårr för mig att det finns nån kompis-klubb där?

Hörrödudu. Nu tycker jag du tar långt hår till en helt ny nivå. Det räckte alltså inte med Opies axel-page? Haha. 
  • Goonie

Måste bara skriva av mig lite. Är ju fortfarande kvar på säsong tre och kollar och GAAAAAH vad iriterad jag blir på att allt ansvar läggs på Tara och inte på Jax när det gäller deras förhållande. När Gemma får reda på att Tara är gravid men att Jax varit otrogen så är det "nemen han är så förvirrad, hang in there, han skulle inte göra så om han visste att du var gravid bla bla bla." Vad är det för jävla inställning? Att hon ska hänga kvar vid honom medan han får göra vad fan han vill PLUS att han stöter bort henne. Nu fick jag spy ur mig lite Kräks Och, nej jag har inte kommit så långt på säsongen hehe.

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-06-09 11:36:22 följande:
    haha.. tur att jag inte är feminist måste vara jobbigt att störa sig på sådant i den serien

jag stör mig på att gemma låter clay göra som han vill med jax, det fattar jag inte, jax är hennes son och skall komma före den där äckliga karlen varje dag i veckan!!!
    Haha asch då, har inget med feminism att göra Flört Men varför suga fast sig som en igel på nån som är otrogen och uppenbarligen gör allt han kan för att stöta bort henne? I.a.f. JAG skulle inte vilja vara med nån som behandlar mig som skit.

Vad har han gjort med honom? 
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-06-09 12:24:38 följande:
    sant, men det är ju inte gemmas fel det är ju taras eget hon har ju en egen fri viljja ändå

han gör väl inget somman kan pekadirekt på, men han vill ju tex att jax ska bli nomad och jag är gasnka säker på att han säger något om att någon av oss måste bort. och han säger saker till gemma om jax, saker som jag inte hade nickat åt om pooie sa det om min förstfödde om man säger så
    Ja men hela grejen att det ska låta som att det är hennes förbannade skyldighet att stanna kvar. Att "det är väl inte så farligt, skit i att han inte vill ha dig och knullar runt". Jeje, jag stör mig Flört

Aah, du menar det. Nej hon verkar vara mer för klubbens bästa än för Jax.
  • Goonie

Aaaaahh, vilken säsongsavslutning! Hade en klump i magen innan det kom fram att alla var med på det, när de satt och var skitsura i polisvanen. Men jag vill veta NÄR han berättade. Kan man lista ut det?

• Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-06-12 19:23:24 följande:
    Hoppla, jag har varit borta pga värmen.
    Alltså er diskussion om Gemmas makt och prioriteringar är saker som jag själv funderat över och är jätteintresserad av! Önskar så jag skrivit slutarbete om det istället... iofs hade inte SoA börjat ens i USA då jag skrev slutarbete... :/ Hade varit jätteintressant att utforska makt och könsroller osv på vetenskaplig basis...
    Vad är det du har pluggat?
  • Goonie

Nej hörrni nu börjar det dra ihop sig. Åker till Örebro i morgon och USA i övermorrn. Min mini-aktivitet här i tråden kommer kanske minska en aning. Nu måste jag gå och packa ner mössan i väskan!

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-06-13 15:19:46 följande:
    oj.. hur skall den kunna minska sedan måste du inboxa hur vi fårtag i bilden
    Haha jag vet, too much reality. Inboxar bloggadressen när bildbeviset är uppe. Flört
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-06-13 15:47:31 följande:
    Haha, jag har läst de tre första böckerna i den serien, det var.... intressant
    Goonie skrev 2011-06-13 15:14:08 följande:
    Nej hörrni nu börjar det dra ihop sig. Åker till Örebro i morgon och USA i övermorrn. Min mini-aktivitet här i tråden kommer kanske minska en aning. Nu måste jag gå och packa ner mössan i väskan!
    Holy fucking shit. Du ska ha en jättebra resa och du vet ju sedan hur det är med det där fotot... vi vill alla ha det i inboxen senast ett dygn efter att du landat i Svea igen!
    Tackar tackar, ja det ska jag. Och jag lovar att tänka på er en gång om dan haha.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-06-13 16:08:04 följande:
    också måste det ju vara på en platts som jag känner igen.. typ bredvid charming skylten vore coolt annars kan du ju luras

hoppas att resan blir trevlig
    Men stan finns ju inte! Då måste jag ju smyga mig in på inspelningsområdet och hitta nån fuskskylt. Haha, förresten, vem skulle anstränga sig så för att luras att man står i mössa i Kalifornien? Hahahaha.
  • Goonie

ÅÅÅH vilken härlig kvalitet det blev när man laddade upp bilden! Men bara så ni vet, jag håller vad jag lovar Flört MED mössa OCH hoodie (typ) i Death Valley, 40 grader varmt. Nu har halva resan gått men jag verkar inte ha missat för mycket i tråden... haha. Hej hej så länge!

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-06-27 08:39:15 följande:
    och en likadan mössa som hans har du hittat dessutom känns det som att dte är en look du skulle kunna gå runt i dagligen där eller?

såg en teaser för s4 av soa igår.. den var bara 6sec lång, men dte verkar spännande
    Köpte den i San Francisco just för denna bild haha. Och nej, jag skulle absolut inte gå runt i det dagligen. Vi stannade bilen, jag sprang ut och satte på mig mössan och tröjan, knäppte bilden och sen in igen och på med AC'n.