Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

varfördåför skrev 2011-05-23 15:12:09 följande:
    då det gäller sådant där manligt som datorer så får mannen sköta det här hemma.. jag såg ju alla sesongen utan text, men mannen har sett dem med tex sedan för han hittade vist åt dem också, de hade följt med nedladdningen men jag hittade dem inte
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 18:16:39 följande:
    blev ingen bio (går inga barnfilmer ju, får bli smurfarna i september) så jag blir kvar här HELA kvällen.. bara att komma och prata med mig
    Haha, ingen film i maj... så det får bli i september istället {#emotions_dlg.flower} Jag har några moderliga sysslor att ta hand om men sen kan hända att jag hamnar här ett tag.

Men jag är ju här nu?! Kom jag på.. 
  • Goonie

Oh, Children of Men (såg jag enbart för att Hunnam var med). Ja jag erkänner nu då, en uns av mig tycker att han är het han med. MEN inte i närheten av Opie Foten i munnenSå nu var det sagt. Flört
    Ser han ut så nu? När han inte får gå på bio förrän i September? Hehehe..

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 19:07:12 följande:
    t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcREb3GKEId6oM3YboY6rQUo1uCrzClh1EKV1zkQxl5x7 lN5KC6_TQ

tig in Action
    Vilka teasers du hittar Kyss
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 19:11:04 följande:
    haha.. tur att någon lystnar på mig
    Jag hade tyvärr redan röstat Skäms Men annars..!
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-23 19:21:37 följande:
    Det gör inget jag uppskattar bilderna
    Speciellt den på Tig i indianmunderingen hahaha. My God vilket hår.
  • Goonie

Var det scenen med Gemmas pappas "skötare" och Tig som du menade varfördåför? Som den enda riktiga sexscenen med honom. Såg den nu igår (ser ju om säsong 3 MED TEXT) men han gjorde sig ju inte så fruktansvärt bra från den vinkeln man fick se. Men han blev ju skjuten och det var lite hett Drömmer (weird)

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 21:12:59 följande:
    jag följer ju house och dexter. många i tråden verkar gillar ala dessa vampyrserier men jag ser dem inte ås jag vet inte om de är något att ha. se den där gey serien som jax var med i, den avr riktigt underhållande faktiskt
    Jag kan försäkra dig om att iaf jag inte tittar på vampyrserierna. Jag tittar/tittade bara på fjantiga serier... och så SoA förstås. Vad sägs om (taget från mina "favoriter" på FB Tungan ute): Californication, Queer as Folk, Big Love, Absolutely Fabulous, 7th Heaven, Swingtown, Desperate Housewives, Shameless, Solsidan, O.C, Gilmore Girls ... och så SoA då... och Whale Wars men det räknas ju inte som en serie.
    *njuter av mina fjantserier* hehe.