Inlägg från: Bordeaux |Visa alla inlägg
  • Bordeaux

SoA

varfördåför skrev 2011-05-30 21:05:00 följande:
    har du inte sett SoA de delar ju hejvilt på sina kvinnor,i nga problem att hinna fyra på samma kväll om man ligger i och håller sig framme
    Half.sacks tjej har ju hunnit med tre stycken så. Clay, half-sack och en av irländarna. så nog går det
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-05-30 21:23:08 följande:
    Ajajaj...
    Jaa-du, det är väl bara abort som gäller? För du kan ju inte bara tvinga på någon av de där killarna en baby.
    Är inte abort mer eller mindre olagligt i USA, kanske inte olagligt men att man bör smyga med det som Tara och Opies porrbrud gjorde.
  • Bordeaux
    xXMaLoXx skrev 2011-05-30 22:02:34 följande:
    Fast Tara gjorde väl aldrig aborten? Hon hann väl bara boka tiden, eller menar ni att jag missat nåt??!?!?
    Hon bokade tid men kom aldrirg fram för kidnappningen kom i vägen
  • Bordeaux

Dexter (Michael C Hall) är 179cm enligt imdb. Kan inte bestämma mig för om det är långt eller kort.

• Bordeaux

Jag och gubben tog bilen från Schweiz till Sverige, så fort vi kom ut på motorvägen så bärjade tjatandet. Tror du vi får se Schweiziska eller tyska SoA? Det dröjde till norra tyskland innan vi fick se något mc-gäng och på färjan var det ungefär 3-4 olika mc-gäng så vi började fundera på om det var ett patch-over möte eller om de skulle hjälpas åt för att hämta hem någons kidnappade barn. Vi noterade också att de tyvärr inte hade lappar med president, v president osv. De hade nog med sig ett par prospects dock och umgicks över gäng-gränserna.
    SoA är betydligt snyggare än de här gängen kanske ska tilläggas

• Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-06-03 16:37:05 följande:
    Hmm... vilken färja? En kompis smsade från en Sverige-Finland-kryssning igår och sa att dom delade båten med åtminstone fem olika MC-gäng Skrattande Det hade varit fint att se - men jag utgår ifrån att de står sig slätt mot SoA...
    TT-lines tror jag, vi åkte mellan travemünde och trelleborg. Skulle ju hellre delat färja med SoA än dessa för mig okända mc-gäng som inte var snyggare än SoA
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-06-04 15:03:10 följande:
    Ah, min kompis åkte mellan Åbo och Stockhom Glad Men dom kanske skulle på till samma slutdestination? Är det MC-Con på gång i Sverige nånstans? Skrattande

Var är alla annars? Är ni på studentmottagningar och skolavslutningar alla? (I Finland är det idag iaf, vet inte hur det är hos er.)
    MC-Con ja det vore något att kolla på. Skulle vi kunna sitta en bit bort och föra samma diskussion om dem live som vi gör här med SoA

Jag skriver tenta idag, har spenderat två dagar i bilen och sen en dag pluggande och nu tenta. Sen blir det ganska intensivt i mitt låtsasliv så jag kommer överge er till och från ganska mycket tom midsommar. Men har man snart förhoppningsvis semsester (från lyxhustru livet) så har man
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-07-22 18:22:30 följande:
    23 dagar kvar nu...
    Då kan det inte vara långt kvar nu då.
    Snart snart snart september iaf!!!
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-08-16 19:26:40 följande:
    Sjätte september, så typ tjugo dagar kvar
    Nej nej nej nej nej varfördåför sa ju 23 dagar kvar i juli, kan ju inte vara 20dagar kvar nu då. Jag vill se nu nu nu nu nu nu helst igår
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-08-30 09:06:16 följande:
    ja, lite så är det nog, men det verkar iaf ha hänt saker i fängelset, såg en bit ur första avsnittet(?!) då det verkade som jax fått lite spö.. undrar oim de inriktar sig mer på klubbens angelägenheter nu, typ jax och clay?!
    Då kanske han blir lite mer manlig. Jag gillar iof Jax men ibland är han bra barnslig.

De hade kanske bara tänkt att göra 3 säsonger och bestämde sig i sista stund för en 4e eller så.
Svar på tråden SoA