Inlägg från: Bordeaux |Visa alla inlägg
  • Bordeaux

Jag gillar bilden på juice när han hoppar ner från bilen som var i början av tråden

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-23 19:47:10 följande:
    det gör nog många finns massor av den bilden på nätet har jag sett
    Hmpf när du inte säger åt mig vad jag ska göra så gör jag som alla andra
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-23 20:46:44 följande:
    jaha, var dte så det va, men då var väl inte tara med, eller är det opies fru som står bakom? jag har lilla datorn
    har också liten dator men jag har för mig att det är donna som står bakom. Har också för mig att det blev lite diskussion mellan opie och donna vid tillfället.
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-23 20:56:37 följande:
    ja, det är från första säsongen typ första avsnittet.. jag hade fasen glömt det :-O illa illa..

men nu fick du geigen för att jag har varit sådan översittare tidigare idag
    Hahah just det ja,
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-23 21:02:10 följande:
    försökte kolla lite på dexter, men jag får som ingen ro till det, det hände för mycket, även om sons är lite "spännande" ibland så är det ju ändå en slappar serie.. saknar den
    Jag med den är så välgjord och genomtänkt. Jag har ingen aning om vad jag ska kolla på under sommaren. Förslag?
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-23 21:12:59 följande:
    jag följer ju house och dexter. många i tråden verkar gillar ala dessa vampyrserier men jag ser dem inte ås jag vet inte om de är något att ha. se den där gey serien som jax var med i, den avr riktigt underhållande faktiskt
    Gillade house i början men sen kändes så mycket samma som det blir med många serier. Har funderat på true blood men det är mer för halvnakna alex än själva serien
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-24 10:04:27 följande:
    Jag kan försäkra dig om att iaf jag inte tittar på vampyrserierna. Jag tittar/tittade bara på fjantiga serier... och så SoA förstås. Vad sägs om (taget från mina "favoriter" på FB Tungan ute): Californication, Queer as Folk, Big Love, Absolutely Fabulous, 7th Heaven, Swingtown, Desperate Housewives, Shameless, Solsidan, O.C, Gilmore Girls ... och så SoA då... och Whale Wars men det räknas ju inte som en serie.
    *njuter av mina fjantserier* hehe. 
    Californication ser vi också på. Jag ser på desperate housewives har sett 7thheaven och gilmore girls för dem serierna gick när jag ville se på tv
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-24 10:14:06 följande:
    Och Hank är het Kyss Så mkt snyggare än i Arkiv X. Den mannen blir ju bara bättre med åren. 
    Vad roligt att det inte bara är jag som fastnar för de inte allt för häftiga och seriösa seriern Flört Det är däremot ett mysterium varför jag gillar Sjunde Himlen, det är så äckligt vidirgt religiöst och moralkakigt så man spyr. Men jag tittar varenda gång jag hittar det på TV'n.
    Jag skulle gärna ligga med Hank faktiskt Kollade inte så mycket på Arkiv X så där har jag ingen åsikt. Ibörjan hade jag svårt för 7th heaven men efter ett tag så vill jag inte strypa dem längre och kan faktiskt kolla på serien. Men jag har nog sett hela nu.
    Jag har även börjat kolla lite på Glee, det gick konstig tid på helgmornar när jag åt frukost. Det är så jag fastnar i serier. Men jag skulle vilja ha en som maken också kan kolla på utan att han mobbar mig
Svar på tråden SoA